IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

29 коли, които ще изчезнат през 2023 година

От Megane до Camaro и от Nissan GT-R до VW Passat седан, новата година ще ни отнеме дузина легендарни имена

Отпадането на стари модели и появата на нови е нещо съвсем нормално за автомобилния сектор: ако не беше така, всички днес трябваше да караме Ford Model Т. Но е факт, че в последните години разчистването на старите имена достига невиждани размери. А задаващата се 2023 ще счупи рекордите в това отношение. От Renault Megane до Ferrari 812, и от VW Passat седан до Chevrolet Camaro - над дузина легендарни имена ще слязат от сцената не защото никой вече не ги иска, а заради екологични стандарти, политически пречки или просто защото производителите им ламтят за още по-големи печалби. Постарахме се да подберем моделите, за които 2023 ще е последна година на пазара - както и няколко, които дори няма да доживеят да я посрещнат.
    
     
Моделите, които ще изчезнат след 2023 (ГАЛЕРИЯ):


   
     

 

0 от 500
  • #10
    8 rate up comment 0 rate down comment
    333 ( преди 2 години )
    Всеки модел има период на "годност" и след това се изперпва. Да се залага обаче на електричеството като нещо сигурно и дадено , е малко късогледо. Виждаме как се върти светът, къде ще спре рулетката никой не знае.
  • #9
    12 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Бмв и3 с пробег колкото Зое но 2-3 пъти по скъпо кое му е доброто само заолигофрени
  • #8
    9 rate up comment 1 rate down comment
    до 7 ( преди 2 години )
    Напротив, доста е просторен вътре заради голямото междуосие. Но е скъп като за Рено
  • #7
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Mеган Е Тек изглежда уникално, но ми се струва доста не практичен, С тези 19-ки минимум, малки прозорци и интериора изглежда тесничък.
  • #6
    7 rate up comment 1 rate down comment
    До 4 ( преди 2 години )
    Тесларя, старомодни са му батерията, е-машината и софтуерът, особено сравнени с новите Gen 5 и 5+ на bmw. Иначе нямаше да го спират от производство...
  • #5
    23 rate up comment 5 rate down comment
    Класика ( преди 2 години )
    Сектата нападнала света руши всичко!!! Освен че ни пробутва най опасните за здравето на хората и най опасните за атмосферата ел коли,тя руши всичко безвъзвратно и сега дори ще гласуват да спрат половината телевизори уж хабят енергия!!!??? Няма да ни остане една свобода! Чакаме да дойде Тръмп да ги подкара към кошарите при бай Ставри!
  • #4
    7 rate up comment 19 rate down comment
    TSLA ( преди 2 години )
    100% неръждаемото BMW i3 с реално шаси от алуминий, носещо алуминиево double wishbone окачване, батерия в пода и двигател колкото сак на задна ос със 184 коня... Върху което шаси има клетка за сигурност от 100 процента карбон и външни панели от карбон-композит. Задно предаване, нищожен радиус на завой, безшумен инвертор+мотор и никел-манган-кобалт батерии с 20-годишен ресурс било старомодно?! Вие подлудяхте ли? Това е един век пред целия ламаринен брак по улиците. Пушещи, примитивни консерви
  • #3
    10 rate up comment 16 rate down comment
    Последния Софиянец ( преди 2 години )
    А 24-та ще донеси още закрити модели , щото електричките ще настъпят още по-сериозно . Просто ДВГ умира
  • #2
    12 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Пасата Шкодата и Алхамбрата сиреч недоразумениятанаВаг няманда липсват на никого
  • #1
    20 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    А бе как Инфинити не може да се спряви с еко стандартите а пък немските с по 600 коня се справят.Германците обърнаха Европа нантоталенклозет