Робърт Янкел е роден в Лондон, възпитаник на Колежа по наука и технологии в Челси и бъдещ дизайнер на лимузини, бронирани автомобили и други специални превозни средства. Той е основател на автомобилната компания Panther Westwinds.

Роденият на 1 януари 1938 г. англичанин (почива през 2005 г.) е запален спортист и член на отбора по гребане на Сейнт Пол. Той създава първата си кола през 1954 г., като реконструира и персонализира разбит Austin 7. След неуспешен опит да продава автомобили, Робърт се присъединява към семейния моден бизнес Goldenfelds. Но и като моден дизайнер работи върху автомобили, включително класически Roll-Royce от 1930 г., който напълно реконструира през 1970 г.
По време на пътуване до Испания тореадор предлага на Янкел £10 000 за този Rolls-Royce и именно тази продажба вдъхновява Янкел да основе автомобилната компания за ретро модели Panther Westwinds. През 1979 г. обаче тя фалира и е продадена, а той се насочва към Jankel Group, компания за производство на каросерии, която е основал през 1955 г., но е била повече като хоби.
С Jankel Group той се концентрира върху изграждането на специализирани версии на автомобили за други производители от висок клас. Най-вече Rolls-Royce, Bentley, Mercedes-Benz и Jaguar. От 1983 г. до 1989 г. Jankel Group е ексклузивен подизпълнител на Rolls-Royce за изграждането на повече от 100 бройки Silver Spur Limousine. Има и много други реализирани проекти и някои от тях са доста щури. Вижте част от тях.
Щурите автомобили на Робърт Янкел (ГАЛЕРИЯ)
Изглежда, че това е просто разтегната версия на стандартния Silver Spirit. Дизайнерският отдел на Робърт Янкел удължава колата, но в същото време повдигна линията на предния капак и увеличава решетката на радиатора, прави каросерията с пет сантиметра по-висока, преработва задните колони и стъкления панел.
В кабината британците добавят няколко седалки, поставяйки ги срещу движението, инсталират два телевизора (за всеки пътнически ред), видеорекордер, подобрена аудио система и хладилник. Освен това изборът на довършителни материали става по-широк. От оригиналния седан Silver Spirit е запазено въздушното окачване, двигателя V8 6.75 и автоматичната кутия GM с три предавки.

