fallback

Французи направиха малък офроудър играчка

Електрическият La Bagnole може да се шофира и без книжка

Една от най-любопитните премиери на автомобилното изложение в Париж е лекият електрически SUV La Bagnole на марката Kilow, собственост на стартъпа KG Automobile. Малкият офроудър, подобен на Jeep Willys, е създаден с идеята, че „по-малко е по-добре“. Следователно е лишен от джаджи и измислици и тежи по-малко от 350 кг (базовата версия е 283 кг).

 

 

Общата дължина на La Bagnole е 2812 мм, ширината е 1495 мм, височината - 1460 мм, , междуосието - 2073 мм. Пътният просвет е 390 мм, няма преден надвес и може да щурмува всеки наклон. Минималистич+ният EV е предназначен за градски и офроуд приключения. В основата на тялото е пространствена стоманена рамка, обшивката е изработена от полимери и дърво. Има само две места и товарна част, за която може да поръчва дървена или пластмасова кутия за влагане с обем до 650 л. Товароносимостта е 150 кг.

Задвижването е с два електродвигателя от доставчик от Словения и е на задните колела, независимо едно от друго. Няма междинни скоростни кутии и диференциал. Максималната комбинирана мощност - 16 kW (21 к.с.) и 480 Nm. Колелата с гуми 130/90 R 18 са оборудвани с хидравлични дискови спирачки. Ускорението до 40 км/ч е за 4 секунди.

 

 

Малкият EV достига максимална скорост 45 км/ч, като в този случай във Франция може да се управлява само с лиценз за мотопед. Има и вариант с максимална скорост 80 км/ч, но тогава трябва и книжка за автомобил. Kilow признава, че независимо от това как е регистриран, La Bagnole е малка играчка. Батерииите осигуряват от 70 до 140 км с едно зареждане в зависимост от оборудването. Това не е огромно разстояние, но автомобилният производител твърди, че може да се зарежда само за няколко часа, дори от стандартен контакт.

Отвън отпред La Bagnole напомня на класическия Willys от 40-те години, но много конвенционален, така че едва ли Stellantis (наследникът на марката Willys) ще има претенции. Салонът не е по-примитивен - на дървения преден панел има малък електронен инструментален панел и чифт превключватели, които контролират режимите на електрозадвижването.

Още снимки на La Bagnole - вижте в галерията

Предното стъкло с чистачки не е задължително. Друга интересна опция е кутия за съхранение, стилизирана като кутия от кола играчка. Тя има слънчеви панели, които могат да презареждат батерията на La Bagnole през дневните часове.

Серийното производство ще започне в собствена фабрика на компанията в източната част на Франция през януари следващата година, като по същото време първите екземпляри ще бъдат изпратени до клиентите. Минималната цена е 9990 евро.

 

 

 

fallback
  • #5
    Лудория ( преди 1 година )
    Пише, че моторите идват от Словения, два, пикова мощност 16 KW. И на сайта им пише 480 Nm. Нека разбиращите от електромотори да споделят.
  • #4
    Лудория ( преди 1 година )
    Едно такова би било идеално за вилата, за излет от вилата до гората за гъби, за разходка до реката или язовира за риба... Това дори българските майстори могат да го направят.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    500 нютона, искам го.
  • #2
    Якишен Моторишен ( преди 1 година )
    480 нютона, това поввче от 2.7 цди бре.... А, то било 48....
  • #1
    Ало ( преди 1 година )
    Якоо.
fallback
Последни