IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Французи направиха малък офроудър играчка

Електрическият La Bagnole може да се шофира и без книжка

Една от най-любопитните премиери на автомобилното изложение в Париж е лекият електрически SUV La Bagnole на марката Kilow, собственост на стартъпа KG Automobile. Малкият офроудър, подобен на Jeep Willys, е създаден с идеята, че „по-малко е по-добре“. Следователно е лишен от джаджи и измислици и тежи по-малко от 350 кг (базовата версия е 283 кг).

 

Kilow La Bagnole

 

Общата дължина на La Bagnole е 2812 мм, ширината е 1495 мм, височината - 1460 мм, , междуосието - 2073 мм. Пътният просвет е 390 мм, няма преден надвес и може да щурмува всеки наклон. Минималистич+ният EV е предназначен за градски и офроуд приключения. В основата на тялото е пространствена стоманена рамка, обшивката е изработена от полимери и дърво. Има само две места и товарна част, за която може да поръчва дървена или пластмасова кутия за влагане с обем до 650 л. Товароносимостта е 150 кг.

Задвижването е с два електродвигателя от доставчик от Словения и е на задните колела, независимо едно от друго. Няма междинни скоростни кутии и диференциал. Максималната комбинирана мощност - 16 kW (21 к.с.) и 480 Nm. Колелата с гуми 130/90 R 18 са оборудвани с хидравлични дискови спирачки. Ускорението до 40 км/ч е за 4 секунди.

 

Kilow La Bagnole-2

 

Малкият EV достига максимална скорост 45 км/ч, като в този случай във Франция може да се управлява само с лиценз за мотопед. Има и вариант с максимална скорост 80 км/ч, но тогава трябва и книжка за автомобил. Kilow признава, че независимо от това как е регистриран, La Bagnole е малка играчка. Батерииите осигуряват от 70 до 140 км с едно зареждане в зависимост от оборудването. Това не е огромно разстояние, но автомобилният производител твърди, че може да се зарежда само за няколко часа, дори от стандартен контакт.

Отвън отпред La Bagnole напомня на класическия Willys от 40-те години, но много конвенционален, така че едва ли Stellantis (наследникът на марката Willys) ще има претенции. Салонът не е по-примитивен - на дървения преден панел има малък електронен инструментален панел и чифт превключватели, които контролират режимите на електрозадвижването.


Още снимки на La Bagnole - вижте в галерията


Предното стъкло с чистачки не е задължително. Друга интересна опция е кутия за съхранение, стилизирана като кутия от кола играчка. Тя има слънчеви панели, които могат да презареждат батерията на La Bagnole през дневните часове.

Серийното производство ще започне в собствена фабрика на компанията в източната част на Франция през януари следващата година, като по същото време първите екземпляри ще бъдат изпратени до клиентите. Минималната цена е 9990 евро.

 

 

 

0 от 500