fallback

Renault се подигра с Tesla в реклама на камиони

Представител на Ford също „захапа“ американците заради забавянето на Roadster

Като война или шега може да се тълкува нова реклама на Renault, в която френската компания се подиграва с Tesla. Причината е очакваното пускане на пазара на електрическия камион Semi на американците. Основното послание на закачката е, че докато Tesla обещава, Renault вече продава.

Видеото започва с кадри на мъже, които залепват рекламен плакат върху билборд. Малко по-късно се оказва, че плакатът обявява предстоящата поява на Tesla Semi с надписа за „Изцяло електрически камион“ и „Бъдещето на транспорта“. Героите от видеото се споглеждат в недоумение, качват се в камиона си и потеглят. Когато автомобилът отминава пред камерата, става ясно, че това е електрически Renault E-Tech D. Видеото завършва с фразата „Вече 2 милиона километра за нашите електрически камиони. И не всеки ще може да каже същото.”

Renault E-Tech D може да измине до 560 км с едно зареждане при бруто тегло от 16 тона. Компанията информира, че вече е доставила около 300 от тези електрически автомобили на клиенти. На Tesla бяха необходими около пет години, за да проектира и организира производството на камиона Semi, а времето за началото на доставките беше многократно отлагано. Сега се очаква първият Semi да бъде предаден на клиенти в началото на декември.

 

 

Нещо подобно се получи и между Ford и Tesla. Майк Ливайн от Ford също се подигра, но на съобщение в Twitter от борсова къща на Tesla, показващ Tesla Roadster и казвайки: „Хвани ме, ако можеш $TSLA“. Ливайн отвръща: „Съгласен съм! Трудно е да хванеш нещо, което не съществува, независимо колко бързо източва $50 000 от банковата ти сметка“.

Второто поколение Tesla Roadster беше представено преди почти пет години и първоначално беше планирано да бъде пуснато през 2020-а. През 2021 г. Илон Мъск каза, че Roadster ще се появи през 2023-а, стига да няма „мега драма“. Това изглежда съмнително и сега, защото Tesla изглежда се фокусира върху пускането на Cybertruck в производство.

 

 

Докато датата на пускане на пазара продължава да се променя, Tesla обеща някои „впечатляващи“ спецификации, включително време за ускорение от 0 до 60 мили в час (0-96 км/ч) от 1,9 секунди. Roadster със задвижване на всички колела също така обещава максимална скорост над 402 км/ч и пробег от 998 км. Но засега са само обещания, което поражда и подигравки.

 

 

fallback
  • #11
    А пък ... ( преди 2 години )
    всички се подиграват на "ренаулт" и се чудят докога ще се мъчи да прави ..."коли"!?
  • #10
    Ш'Минтирит ( преди 2 години )
    Шменти отново се появи да ръси мозък. Я си помисли в кое време трябваше да съставиш изречението? Дали в сегашно както си го написал или беше по-правилно да го напишеш в минало свършено?А дори и в минало свършено ако го напишеш пак ще излъжеш, защото твърдението ти ще е вярно само, ако се включат и плъгин хибридите. Те и от Фолксваген настигаха Tesla през 2021 година, ама се оказа че през 2022 са продали 30% по-малко електромобили от предишната година, а Тесла с 56% повече.
  • #9
    Тинтири-минтири ( преди 2 години )
    До 6ти - точно в Европа Стелантис продава повече електрички от Тесла. Скоро ще пуснат и други, подходящи за американския пазар. Полека лека тесла ще губи от предимството си, че беше първа и политиците им подариха възможността да правят коли защото без субсидиите илон нямаше да може и детско камионче на батерии АА да продаде!
  • #8
    До долния ( преди 2 години )
    Кои празни обещания? Онези половин милион заявки за Тесла модел 3, които никога нямаше да изпълни? Или 50% годишен ръст на продажбите които обеща през 2015 година че ще поддържа до 2030-а когато смята да продава 20 милиона електромобила?Или това че е възможно да се произведе автомобил с 800 км пробег и 30-минутно зареждане за 650 км, чиито продажби започват декември месец тази година, а за 2024-та са планирани 50000 бр/год. производство? А Рено продало 300 и се пери, че постигнали много.
  • #7
    Гост ( преди 2 години )
    Тесла са си за подигравка.Само празни обещания.
  • #6
    До 4 ( преди 2 години )
    Никой автомобилен производител в европа не се подиграва на Тесла, а треперят от нея, защото tesla е продава най-много електромобили дори в Германия, повече от volkswagen group с всичките им модели. Освен това се очаква догодина тесла модел y да стане най-продаваният автомобил в света. Автомобил, а не електромобил, което ще е прецедент, защото никога в световната история най-продаван автомобил не е бил автомобил за 60 000 долара/евро, а само евтини модели.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Волво, Рено, Мерцедес, ДАФ, МАН, СКАНИА ... всичките имат електрически камиони вече. Да не говорим, че предлагат и такива с ДВГ на метан, което е най-екологичния вариант, ама айде.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    То има значение кой е на пазара и цената,така че с право се подиграват на тесла (абсурдно скъпи 60000 евро модел 3 за европа :(
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Само дето камионите на Рено са на Волво
  • #2
    До долния ( преди 2 години )
    "Renault E-Tech D може да измине до 560 км с едно зареждане при бруто тегло от 16 тона."Е колко да са напред пред другите?Камионът на тесла е 40 т и минава 800 км с едно зареждане, като 650 км се зареждат за 30 минути. На това рено 400 км се зареждат за 3 часа. Дали въобще има база за сравнение? Все едно да сравняваш nissan leaf с тесла модел s plaid
fallback
Последни