fallback

Петте най-проблемни автоматика

Тези скоростни кутии се поставят на огромен брой модели от различни марки

Всяка автоматична скоростна кутия няма да издържи дълго, ако не се поддържа правилно. Има обаче и такива с вродени слабости. За щастие, повече от тях вече са в миналото, а сегашните агрегати с внимателно отношение би трябвало да изкарат поне 200 000 км. Някои дори може да издържат два пъти повече, като, разбира се, някои от основните им компоненти – съединител, втулки и уплътнения, ще бъдат заменени.

Както стана дума, важно е отношението на собственика. И не става дума само за редовна смяна на маслото на скоростните кутии, но и осигуряване на комфортни условия на работа. Стоенето с часове в задръствания, особено в жегите, а също така и резките ускорение влияят негативно на ресурса на траннсмисията.

И все пак има скоростни кутии, които са по-малко жизненоспособни от останалите. При някои проблемите се появяват още на 60 000-80 000 км, докато други изкарват 200 000 км без смяна на масло. В случая ще стане дума за първите – тези, които излизат бързо от строя. Експертите от изданието ZR посочиха 5 такива кутии, както и техните основни слабости.

Петте най-проблемни скоростни кутии (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #10
    иво ( преди 3 месеца )
    В найси кар ми бяха източили 2л масло от ZF8 преди 2г, (уж сменили) колата лека полека почна да предърпва и така си я карах 2г преди да ми писне и да отделя 4к лв за,ремонт но се оказа че липсват 2л а няма теч. ZF8 съм топ доволен
  • #9
    Бате Иво ( преди 2 години )
    Истината е еднаРъчкаАма ако не е автоматик как ще зяпаш в телефона
  • #8
    Георги до 2 ( преди 2 години )
    До всички толкова отворени в статията.Кое е по-добро, тоест най-добро. Недоразумението ДСГ или 8 степенната ZF?Имал съм няколко фв и аудита.Лошото е, като се опарих с един *** от фв на 2.5 г от магазина, на под 80 к км. в гаранция.Едно А5 на 3 г от магазина му умря хубавото дсг на магистралата.. :)Все хубави спомени от ваг групата! :)
  • #7
    Петър ( преди 2 години )
    Слаб копи-пейст превод от слаб източник. 28-цата на zf е една от най-здравите кутии. Толкова милионноци има по улиците с такива кутии. Да не говорим колко от тях са надути на по-голям въртящ момент от фабричния.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Някой знае ли каква е кутията на мерцедес от 2023 мерцедес нямало да произвеждат коли с ръчна кутия
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    DSG не е кутия, а технология. Под тази абривиатура попадат два вида кутии- със сухи и с мокри съединители, като всяка има по 5-6 разработки. Има някои модели много добри, с много бърза смяна на предавки, но има и не толкова добри.Никак не е разумно да се слагат всичките под общ знаменател и да се казва всичко е мега дед. Както казва 3-ти, това е проява на количеството умствен капацитет!
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Нещо да кажете за DSG кутията,надеждна или проблемна.Чувал съм много разнопосочни мнения.
  • #3
    Бай ламби ( преди 2 години )
    Жоркаааа, ти колко коли с дсг-та(както ги наричаш ти) си карал бре юнак?Имал съм кола с такава кутия и я продадох на 200 000 км. без никакъв проблем с кутията.Сега отново карам с такава кутия и до тук 100 000км. никакви грижи.Та я кажи откъде ги вадиш тия заключения ти?Май си чул как леля ти Веска на Женския пазар казала на леля ти Пенка че "дсг-то" не става.
  • #2
    До долния клепарник ( преди 2 години )
    ФВ не присъства в класациите , щото ФВ не произвежда автоматични скоростни кутии ! А ДСГ е роботизирана кутия , но в основата си е ръчна скоростна кутия . Ама си трябва определен умствен капацитет , за да го схванеш
  • #1
    Георги ( преди 2 години )
    Хахахаха, нито дума за всички неуспешни опити на VAG с трошливи ск. кут., всеки път са отстранили проблемите при предишните дсг-та и все са супер кекави.Като тръгнеш да избираш кола и се чудиш коя ще е по-малко проблемната дсг кутия на аЛуди или фв....За всички съм съгласен, без ZF, тя е бавна, но със сигурност надеждна.
fallback
Последни