Не толкова отдавна единственото забавление в SUV беше офроуд. Въпреки че днешните модели от този клас са по-забавни извън пътя от всякога, някои техни характеристики не са чак толкова впечатляваща. Това накара американското издание Marketwatch да направи класация на 10-те най-забавни за шофиране SUV-модела, чиято цена е под 75 000 долара. Тези модели са за пазара в САЩ, но почти всички се предлагат (или ще се предлагат) и в Европа.
10-те най-забавни за шофиране SUV (ГАЛЕРИЯ):
Toyota RAV4 Prime
Това е хибриден кросоувър, което не звучи особено забавно. Но в този случай plug-in хибридното задвижване добавя мощност, вместо да я губи. С общо 302 к.с. в сравнение с 203 к.с. на стандартния RAV4, тази версия е достатъчно бърза, като позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 5,8 секуди. Това е само със секунда по-бавно от 4-цилиндровата Toyota Supra. Кой казва, че хибридните кросоувъри не могат да бъдат забавни?
Това е хибриден кросоувър, което не звучи особено забавно. Но в този случай plug-in хибридното задвижване добавя мощност, вместо да я губи. С общо 302 к.с. в сравнение с 203 к.с. на стандартния RAV4, тази версия е достатъчно бърза, като позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 5,8 секуди. Това е само със секунда по-бавно от 4-цилиндровата Toyota Supra. Кой казва, че хибридните кросоувъри не могат да бъдат забавни?