IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Обикновено Porsche Cayenne превзе „Портата на ада“

Вижте как всъдеходът от 2008 година се справя с тежкото трасе (ВИДЕО)

Всяко превозно средство може да бъде модифицирано за екстремен офроуд, но не всяко има нужда от това. Доказателство е първото поколение на Porsche Cayenne, чийто представител ще видите в това видео.


Porsche Cayenne


Всъдеходът е в напълно оригинален вариант, като е произведен още през 2008 г. Единствената промяна са гумите за всякакъв терен. Двигателят, трансмисията и окачването са оригиналните, но това не му пречи да се справи с преминаване през един от най-тежките офроуд маршрути - „Hell's Revenge” (Адско отмъщение) в парка Моаб, щата Юта.

Самото трасе е дълго 6,5 мили и включва всевъзможни предизвикателства за катерене по скали. А на финала е „Нell's Gate” (Портата на ада) – участък, който изисква водачът да пресече много тясна долина между две огромни скали. Той обаче не се оказва проблем за стоковия Cayenne, който повечето хора свързват с висока скорост на равен участък от път



Успешното преминаване, разбира се, се дължи и на уменията на шофьора, който не се паникьосва, когато предните или задните колела се отделят от земята. Всъдеходът не само премина през целия маршрут, но и се отърва с минимални щети. И доказа, че когато е в правилни ръце, този автомобил наистина е отличен за подобни изпитания.


0 от 500
  • #4
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Симона ( преди 2 години )
    За шамандурите с дрънгелите който дори и не са се качвали в Кайен, еденицата е абсолютен всъдеход взех я чисто нова и въпреки, че имам новият модел я запазих за вилите и горите.Единствено Туарега с двата блокажа може в някой ситуации да му се опре.Пиша за Кайен 1, новият който имам е паркетник.Поздрави.
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Largo ( преди 2 години )
    Истинското предизвикателство е на сняг
  • #2
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 2 години )
    Аз мисля, че първото поколение беше с Торсен диференциали - това в случая е важното - че се самоблокират и централния и задния
  • #1
    1 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Голема рябота и ситеоен бх с вдигнато окачване го прави