fallback

Най-добрият електрически SUV според американците не е Tesla

Model X остана последен в тази класация на реномираното Car & Driver

Едва ли някой би оспорил, че Tesla е най-емблематичната компания на електрическия преход, и с най-сериозна заслуга публиката да започне да приема електрическото задвижване като реален избор. Но много анализатори отдавна подчертават, че компанията на Илон Мъск досега нямаше сериозни конкуренти и тепърва ще среща трудности, когато традиционните автомобилни производители наваксат изоставането си. Това вече е факт, ако се съди по тази класация за най-добрите електрически премиум SUV на щатския пазар, изготвена от Car & Driver. Най-реномираното американско издание за автомобили не само не се поддава на местен патриотизъм, но дори класира единия от двата модела на Tesla на последно място.                Най-добрите премиум SUV на ток според Car&Driver (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #8
    голем праз ( преди 2 години )
    Бе какви немски коли бе премиуум бла бла какво мислите че коженият салон го правят от кожата драна от бизони в Дакота ли измислени изкуствени тъкани който всеки може да сложи на която и да е марка
  • #7
    VAYK ( преди 2 години )
    Като чух, че на модел Х изчистения интериор бил спартански а щурвала бил комичен и спрях да чета! Преди двайсет години Тойота с хибридите, докато немците обясняваха за меки пластмаси и изолация на стъклата ги удариха през ръцете, а днес от удара на американците и китайците швабето няма и да се съвземат!
  • #6
    Анонимен ( преди 2 години )
    Rivian R1S. Тук дизайнера на Fiat Multipla ,може би е участвал като консултант.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Коментиращите, които хулят, Мерцедес, БМВ и Ауди, ако се качат в някоя от техните коли, които са горе, няма да можеш да ги свалиш и с полиция, а после ще сънуват мокри сънища.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Много ме кефи, че повечето тук хвалещите Тресла, даже не са пипали таблото, което е сравнимо с турски леген, не е виждал как на три години е ръждясала. Всъщност повечето са толкова изпаднали, че това сигурно няма да им направи впечатление, защото карат щайги за по хиляда лева, но коментират коли 200 пъти по-скъпи. Няма лошо да нямаш пари дори за жигула, лошо е когато не си реалист и да не си клавишен баровец и мъжкар философ, защото хората виждат колко си смешен.
  • #3
    Block me again ( преди 2 години )
    Такива класации доказват, на лалетата и перничанина с две имена tsla(plaid), че хората не искат в премиум сегмента да има недодялани скейтборди, които да се движат само на право като чук без дръжка. Хората искат когато дават много пари да получат лукс, качествен интериор и сглобка, управление, спирачки, динамика(не само движение на право), качество във всичко. Нито едно от тези неща не е качество на Тесла и всеки уважаващ се човек го разбира, другите са за гоуфове с нитро, това ги кефи.
  • #2
    Браво ( преди 2 години )
    Ако бъдем реалисти, щом тази година тесла ще продаде почти милион от своя suv модел У, значи bmw догодина ще продаде повече iX. А дано, ама надали!
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Платена работа на бмв електричките и за уйх не стават
fallback
Последни