fallback

Топ 10 на най-бързите SUV на планетата

Два нови модела попаднаха в челото на престижната класация

Вярно е, SUV-моделите в много отношения са пълна противоположност на традиционните спортни автомобили. Те имат висок център на тежестта, голямо тегло и аеродинамика, която е по-трудна за фина настройка. И все пак не може да се отрече, че най-добрите SUV-автомобили, благодарение на своята електроника и неизчерпаема мощност, са способни на спиращи дъха характеристики и на достигане на времена от 0 до 100 км/ч, равни или дори по-малки от тези, които доскоро бяха запазени за суперавтомобили!

Независимо дали ги харесваме или не, едно е сигурно, супер SUV-овете са все повече и повече. Доказателството е този топ 10, в който всички модели ускоряват от 0 до 100 км/ч. В него има и два нови участника, които бяха представени наскоро.

10-те най-бързи SUV на планетата (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #20
    До гост#19 ( преди 2 години )
    Дори и "американизиране" не е. Отвъд океана обичат пикапи, те гледат на СУВ, както ние на японските kei cars (сапунерки).
  • #19
    Гост ( преди 2 години )
    До 18 - Напълно съм съгласен. Мисля, че това е "американизиране" на европейските вкусове. Тези СУВ са като muscle car - много мощни и бързи на права отсечка. Европейските вкусове са/бяха различни - за това имаме легендарни марки като Лотус и за това легендарно състезание е GP на Монако, а не като в САЩ състезание на овал
  • #18
    анонимен ( преди 2 години )
    СУВ и бързина са оксиморон и не би трябвало да попадат в едно изречение. Предназначението на този клас автомобили е съвсем различно от това, което ни внушава маркетинга, за да продава повдигнатите табуретки на стероиди. Хората обаче толкова се изродиха и толкова спряха да ползват мозъците си, че почнаха и подобни недоразумения да им пробутват с които да се дърпат и да пилят гуми по светофарите. Комплексарска работа...
  • #17
    Люсид ( преди 2 години )
    Кое е висша класа бе шкодите на фв брандирани под различни марки ли
  • #16
    До престижните ( преди 2 години )
    Статията е за най-бързите СУВ а не за най-симпатичните ви, лимитираните и висококласните. Никой не е казал че мери Тесла по лукс с Бентли или по поведение в завоите с Ламбо нито пък сравнява колко са богати собствениците и колко им пука дали фирмата е на 20, 40 или 100 години
  • #15
    Естет ( преди 2 години )
    И не че е лоша Теслата - напротив! Ама да се слага в едно изречение с автомобили, които са символ на висша класа е смехотворно! Всеки американски или норвежки *** може да си купи Тесла! И това ще е най-нормалното нещо на света! Докато Бентли или Ламборгини най-малкото няма да му отива, като го товари с ГМО храна от Walmart в САЩ или Kiwi в Норвегия!
  • #14
    Естет ( преди 2 години )
    Общото е, че ако не беше ВАГ, марки като Бугати, Ламборгини и Бентли щяха да са история! Както и Ролс - Ройс щеше да е история без БМВ, както и Роувър без Тата и т.н. И вместо тези марки да са история, в момента чупят рекорди по продажби, защото ВАГ запазиха традициите им да са символ на лукс и престиж! Къде мога да закупя Бугати, Ламборгини или Бентли за 2-3 хиляди лева? Или пък Ролс - Ройс за 5 хиляди лева? Защото Мерцедес или БМВ за толкова пари мога! Ето затова говорим, това е висша класа!
  • #13
    До 10 ( преди 2 години )
    Като цена е недостижимо да но не и като другите важни неща и не за всеки марката е по-важна от това какво самата кола предлага за парите си
  • #12
    До Долния ( преди 2 години )
    Глупостите ти ги пишеш какво е общото на Феручо с Ваг нито пък на Еторе с Ваг.Просто марки и емблеми нищо друго
  • #11
    до Факт ( преди 2 години )
    Да, а Ролс-Ройс е БМВ, нали?! Волво е Geely, а Range Rover - Tata! Хайде стига глупости! Между другото, последния Туарег е на доста по-високо ниво и неслучайно се продава толкова много! Качвал ли си се в Тесла? На какво би определил интериора и въобще може ли да го сравниш с качеството дори в Шкода Супърб? Всичко в Теслата скърца, а качеството на кожата и пластмасата е смехотворно!
fallback
Последни