IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10-те най-бързо обезценяващи се коли на 2022 година

При тези модели амортизацията за първите 3 години е много сериозна

Амортизацията често се пренебрегва, когато хората решават каква кола да купят. Но докато други текущи разходи - като разход на гориво, обслужване и пътен данък, са наистина важни, те рядко добавят толкова, колкото сумата, която една нова кола губи от стойност през първите няколко години на собственост.

Трябва да знаете, че ако една кола губи сериозна част от стойността си през първите години, тя ще продължи да поевтинява със значителна скорост. Експертите от изданието WhatCar посочиха 10-те модела, предлагани на пазарите в Европа, които губят най-много от стойността си за първите 3 години. При всички тях цифрите се основават на пробег от 36 000 мили (58 000 км).

10-те най-бързо обезценяващи се коли (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #9
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    При среден разход от 15 кВ/100 на зарядна станиця са ти 15 лв. За ДВГ при среден разход от 8/100 това са ти 24л/100. Отделно дори електричката да те вози без пари 2-те хил лв минимална горница на застраховката ще ти плати над 8000 км на година на двг-то.
  • #8
    1 rate up comment 7 rate down comment
    до долния ( преди 1 година )
    А колко ще оставиш по бензиностанциите
  • #7
    9 rate up comment 5 rate down comment
    до 4 ( преди 1 година )
    Предпочитам за 3 години да вляза в сервиз 2-3 пъти и да оставя 1000 лв отколкото да дам двойна първоначална цена, двойна застраховка и накрая да пестя по 10-тина лв/100 и 200 от обслужване.
  • #6
    23 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Английския пазар е точно толкова показателен за останалата част от Европа колкото и американския. Там нямат голяма възможност за износ на старите коли и за това обезценката е доста сериозна. Пак поне пише за познати модели, защото можеше да пише за Кадилаци т.н.
  • #5
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Помпе Дюзе ( преди 1 година )
    Забележете проблемните Пежа всичките дизели с части от бош и другите немчуги.
  • #4
    6 rate up comment 14 rate down comment
    факт! ( преди 1 година )
    Електричките решават този проблем бай бай на проблемните части на Мале Шафлер бош ZF и други немски недоразумения слагани на всякакви коли.С новите твърдотелни батерии разбирай с твърд електролит и повишаването на енергиината плътност ще се увеличи пробега с което ще се обезсмисли двг веднъж завинаги а подръжката както споменах е песен
  • #3
    15 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Поне да си бяхте направили труда да обърнете цените в евро, за да не личи чак толкова много копи-пейста!
  • #2
    13 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Разликата между цената която производителя иска за нова и тази която храта са готови да платят е много на място, та всяка марка/жаба да си знае.
  • #1
    25 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Пешо, какво значи "неравномерно возене"?