fallback

Ferrari спира приема на поръчки за Purosangue

Интересът към кросоувъра значително превъзхожда плана за производство

Само ден след премиерата на първия кросоувър на Ferrari от италианската компания заявиха, че най-вероятно ще спрат приема на поръчки за модела. Интересът към Purosangue се оказа толкова голям, че дори в Маранело, където е щаб-квартирата на производителя, са останали изненадани.

Пред Automotive News Europe главният търговски и маркетинг директор на Ferrari – Енрико Галиера, заяви, че интересът на клиентите към Purosangue надхвърля очакванията и компанията няма да може да се справи с производството на толкова много автомобили в краткосрочен план.

„Рискуваме да не успеем да задоволим търсенето и затова ще трябва да затворим приема на поръчки много скоро“, каза Галиера, но отказа да посочи конкретни цифри и да даде информация за клиентите, които вече са поръчали Purosangue.

Въпреки това, не е трудно да се направят груби изчисления. От Маранело вече заявиха, че годишният тираж на Purosangue няма да бъде повече от 20% от общия брой произведени коли на Ferrari. Годишно компанията произвежда по-малко от 15 000 автомобила, което означава, че от кросоувъра ще бъдат сглобени не повече от 3000 бройки.

Галиера уточни, че първите поръчки за модела са получени още през септември 2018 г., а когато от Ferrari са обявили, че Purosangue ще получи V12 двигател броят на заявките е „експлодирал“. Топ-мениджърът каза още, че жизненият цикъл на моделите на марката е 4-5 години, което означава, че от кросоувъра ще бъдат произведени между 12 000 и 15 000 бройки.

„Ние сме отдадени на нашите клиенти и въпреки търсенето, ще запазим контрола върху продажбите, защото в нашето ДНК е заложено да предлагаме ексклузивни автомобили. И единственият начин за това е да контролираме търсенето и предлагането“, добави Галиера.

Настоящите клиенти на Ferrari ще имат привилегията първи да получат новия модел. Въпреки това, интересното е, че Purosangue вече предизвиква силен интерес от страна купувачи, които са нови за марката. Те обаче ще трябва да чакат по-дълго, за да получат новото си първо Ferrari.

fallback
  • #18
    Пропов ( преди 2 години )
    5 г. жизнен цикъл на модела е, че на 5 г. се пуска нов модел, заместващ съществуващия. То ест обновява се. Не че колата ще живее 5г. Няма лошо да не знаеш, ама да не знаеш и да критикуваш , това вече е очевидна простотия.
  • #17
    Гост ( преди 2 години )
    Хората наистина са полудели! Защо толкова налитат на този модел - ще си возят децата?!? Има ли ISOFIX? Ще ги вози шофьор?!? Не ме разбирайте погрешно - колата е страхотна, но винаги бих предпочел който и да е друг двуврат модел
  • #16
    анонимен ( преди 2 години )
    крайно време е меринджеите на ексклузивни автомобили да организират търгове при първична продажба в крайна сметка всички говорим за пари не виждам причина поради която производителите да не изсмучат баснословни суми още при първичното предлагане и разни спекулативни да си намерят работа на трудовата борса
  • #15
    анонимен ( преди 2 години )
    13, генийче селско наше, имат предвид, че 4-5 години се произвежда даден модел, след което се заменя с нов. Нека позная: за теб първи и единствен критерий за покупка на кола е "да не се чупи!"?
  • #14
    до 11 ( преди 2 години )
    Естествено че Ламбо продава малко двувратки нали има 1 модел двувратка ФВ ги превърнаха от бутиков производител в производител на СУВ.Нали затова говорим
  • #13
    Пенчо ( преди 2 години )
    Сметай, жизнен цикъл 4-5 години на V12. Planned obsolescence? Or yes? Който си има кинти да си го купува, ще има кинти и да го дондурка като малко дете. Иска или не ще го изнудят жабарите. Б Б По-добре да не си взима, защото ще му отидат златото и пачките от нощното шкафче за поддръжка и ремонти. По-добре да си караш стария мерцедесов таралясник и да си ходиш с якето, където с месеци не переш.
  • #12
    Б Б ( преди 2 години )
    То само аз заявих, че искам 2 бр за мене и за една където я минавам с 200. Като ги знам тия от ферари какви суеци са, едвам произвеждат по неколко стотин бройки от модел. От Вип клиентите съм, така че скоро ще си джиткам с такова, ама разбира се никога по нашите пътища, колкото и хубави магистрали да съм Ви построил. Просто Ферарито не е заслужило достатъчно за да го пусна по нашите (мойте) велики пътища. Ще си бръмча по Барселона.
  • #11
    До 10 ( преди 2 години )
    В България има 108 Ферарита и 77 Ламбота но ти колко по-често намираш едните отколкото другите. Като се разпределят 2 хил разлика по света тоест по няколко стотин на милиард души е нищо. Има повече милиони хора отколкото бройки Урус се продават годишно отделно е въпроса че Ферари продава в пъти повече двувратки от Ламбо но това не ги прави масови нито значи че Ферари наблягат на бройките
  • #10
    до долния ( преди 2 години )
    Ми голяма разлика е 2000 коли разлика това е 70% от общото годишно производство на Феррарито
  • #9
    Уууу ( преди 2 години )
    Ферари планират по 3 хил годишно а Урус прави 5 хил но това е огромна нечувана разлика трябва да покажа колко съм *** умен с едно злобно дребнаво коментарче срещу някой в случая Ламбо и Порше и да се почувствам горд
fallback
Последни