fallback

Ferrari спира приема на поръчки за Purosangue

Интересът към кросоувъра значително превъзхожда плана за производство

Само ден след премиерата на първия кросоувър на Ferrari от италианската компания заявиха, че най-вероятно ще спрат приема на поръчки за модела. Интересът към Purosangue се оказа толкова голям, че дори в Маранело, където е щаб-квартирата на производителя, са останали изненадани.

Пред Automotive News Europe главният търговски и маркетинг директор на Ferrari – Енрико Галиера, заяви, че интересът на клиентите към Purosangue надхвърля очакванията и компанията няма да може да се справи с производството на толкова много автомобили в краткосрочен план.

„Рискуваме да не успеем да задоволим търсенето и затова ще трябва да затворим приема на поръчки много скоро“, каза Галиера, но отказа да посочи конкретни цифри и да даде информация за клиентите, които вече са поръчали Purosangue.

Въпреки това, не е трудно да се направят груби изчисления. От Маранело вече заявиха, че годишният тираж на Purosangue няма да бъде повече от 20% от общия брой произведени коли на Ferrari. Годишно компанията произвежда по-малко от 15 000 автомобила, което означава, че от кросоувъра ще бъдат сглобени не повече от 3000 бройки.

Галиера уточни, че първите поръчки за модела са получени още през септември 2018 г., а когато от Ferrari са обявили, че Purosangue ще получи V12 двигател броят на заявките е „експлодирал“. Топ-мениджърът каза още, че жизненият цикъл на моделите на марката е 4-5 години, което означава, че от кросоувъра ще бъдат произведени между 12 000 и 15 000 бройки.

„Ние сме отдадени на нашите клиенти и въпреки търсенето, ще запазим контрола върху продажбите, защото в нашето ДНК е заложено да предлагаме ексклузивни автомобили. И единственият начин за това е да контролираме търсенето и предлагането“, добави Галиера.

Настоящите клиенти на Ferrari ще имат привилегията първи да получат новия модел. Въпреки това, интересното е, че Purosangue вече предизвиква силен интерес от страна купувачи, които са нови за марката. Те обаче ще трябва да чакат по-дълго, за да получат новото си първо Ferrari.

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Много са жалки коментарите срещу Порше и Ламбо и изобщо срещу всеки по такъв безмозъчен начин. За миналата година Ферари има повече продажби от Ламбо обаче Ламбо било ширпотпеба вие малко връзка с реалността имате ли или друго си е да обиждаш най-напредналите нации и да си мислиш че е голямо геройство
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Сега разбрахте ли защо са му сложили такава цена? Да не мислите, че маркетингът им не си е направил проучването?
  • #6
    Popa ot razgrad ( преди 2 години )
    Лошо планиране...
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Ти колко мислиш Уруса се произвеждат на година 200 000 ли? Я провери и пак пиши.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Ето защо Ферари си остава Ферари и никога няма да бъде ширпотреба, като Ламбо и Троше, които наблягат на бройките, а качеството им нула и много елементи и възли от още по-голямата ширпотреба Алди. После някой да не се чуди как става номера при немците всяка година да продават по-малко коли, а да имат рекордни печалби. Продават плява с цена на жито. Ферари е съвсем друга класа и категория непонятна за немските пияни бургери.
  • #3
    зърнара с бентлито ( преди 2 години )
    Ей, изтървах го.
  • #2
    Смех ( преди 2 години )
    Хората сакат Феррари ни щат Торше ни Ламбо Урсула
  • #1
    Block me again ( преди 2 години )
    Хората с пари искат двг с максимум цилиндри, а не пасатори, които стават само за пъпчасали пубертетчета и бездушни it специалисти, които разбират от коли, колкото разбира пуйка от космонавтика.
fallback
Последни