IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ангренажният ремък на новите „Лади“ трябва да се сменя на... 40 000 км

Преди това се монтираха ремъци, които изискваха подмяна на 90 000 км

В мрежата се появи информация, че АвтоВАЗ е сменил доставчика на ангренажни ремъци за семейството Lada Granta, но както се оказва - и за останалите нови "опростени" автомобили Lada. По-конкретно, става дума за единствения произвеждан в момента осемклапанов двигател ВАЗ-11182, който е с мощност от 90 конски сили.


ремък


Именно този агрегат ще бъде оборудван с ангренажен ремък, произвеждан от неизвестната никому компания Балаковорезинотехника. Това съобщава Atypical AvtoVAZ . Източникът пише още, че писмото с наложителните промени в техническата документация на моделите вече е изпратено до представителствата на Lada.

Според информацията, съдържаща се в това писмо, новите ангренажни ремъци имат експлоатационен живот максимум 45 000 километра. Предписано е, както и преди, да се сменя часта заедно с обтегача и ролката. С уточнение: подмяната трябва да се извърши при преминаване на TO-3, TO-6, TO-9 И TO-12 - тоест на всеки 40 000 километра.

Източникът твърди още, че такива ангренажни ремъци са започнали да се монтират на руските автомобили от началото на месеца. До този момент всички автомобили, които се правят от конвейера в Толиати, са били оборудвани с ангренажни ремъци от небезизвестната марка Gates. Последните подлежат на подмяна на 90 000 километра.

0 от 500