IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot пуска електрически версии на 308 и 308 SW

Автомобилите ще бъдат на пазара в средата на 2023 година

Френската компания Peugeot разширява гамата си с изцяло електрическите версии на хечбека Peugeot 308 и комбито Peugeot 308 SW, които ще бъдат налични в средата на следващата година.

 

Peugeot-E-308-1

 

И двата модела са изградени на 400-волтова система с ново поколение 54 kWh батерия, която е 80% никел, 10% манган и 10% кобалт. Максималният пробег не бе обявен, но се очаква да е над 400 км. Автомобилите се задвижват от електрически мотор с мощност 156 к.с. с 260 Нм въртящ момент.

От Peugeot уверяват, че работата по двигателя, батерията, оптимизирането на предницата, теглото на колата и триенето на гумите са направили възможно постигането на ниска консумация на енергия - средно 12,7 kWh на 100 км пробег. Нови 18-цолови алуминиеви джанти са разработени специално за Peugeot 308 и 308 SW.

 

Peugeot-E-308-3

 

Базовите версии са оборудвани с трифазно зарядно устройство с номинална мощност от 11 kW, но се поддържа и зареждане от 100 kW, което ще позволява презареждане на батерията от 20 до 80% за по-малко от 25 минути. Ще може да се избира между режимите на шофиране Eco, Normal, Sport и Brake.

Електрическите Peugeot 308 и 308 SW изглеждат точно като моделите с двигатели с вътрешно горене. Те получават интериор Peugeot i-Cockpit с отличителен малък отопляем волан, 3D цифров прожекционен дисплей и 10-инчов сензорен екран в централната конзола.

 

Peugeot-E-308-2

 

Цените ще бъдат обявени малко преди началото на продажбите. От компанията съобщават, че клиентите в определени страни ще могат да закупят автомобилите чрез новия сайт за онлайн продажби на марката и колата да бъде доставена до адреса им безплатно. И двата модела работят и с приложението за смартфон MyPeugeot, което може да планира дистанционно зареждане или да стартира програма за предварително загряване на батерията.

 

 

0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Точно в Германия цената e 49 990 евро с базови джанти и боя.
  • #9
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Данни ( преди 1 година )
    '22 Model 3 SR+ (Standard Range plus т.е. най-базовия) е 283 коня, 420 нютона на задно (!). 60 кВтч батерия с клетки тип 21700, което е топ. Макс. скорост 225 км/ч и 100 за 6 секунди. 11 кВт трифазно бордово зарядно за AC и 170 кВт зареждане на DC. Цена в Германия 52,965 еврака.
  • #8
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До 7 ( преди 1 година )
    Колко трябва да си побъркан за да пишеш подобна простотия все едно да кажеш че е излишно да си ползваш мозъка по-добре. Всеки си има своите предимства и недостатъци и повечето разумни не са гейове и на мен не ми харесва прекалена толерантност но другата крайност не е по-добра и трябва да има балант. По твоята извратена антилогика и в Европа Бенелюкс, Германия, Швеция и Франция са излишни а най-готините са Русия, Беларус, Унгария, Сърбия и България заради подобия на теб
  • #7
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Хеви Дюти ( преди 1 година )
    Едно е сигурно истинските Американци от Централните щати са капени на Шеви Рам и Ф-150 а ония мелезите с неизяснена сексоалност от периферията и жените им дето лягат с кой срещнат карат на Мъск недоразуменията.Два Свята и вторият оня по крайбрежията е Излишен
  • #6
    1 rate up comment 3 rate down comment
    VAYK ( преди 1 година )
    Най малката тесла е 272к.с. и е по голяма е от пежото! Незнам за колко ще е цената на пежото но като им гледам настоящите цени мисля че ще е непродаваем!
  • #5
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До 3, 4 ( преди 1 година )
    Е то сигурно е било по-мощната 220 коня версия с най-високото оборудване иначе на сайта им зареждаемия хибрид започва от 75 хил лв което пак е много разбира се но не е над 100. Модел 3 не струва под 100 хил лв а малко над 100
  • #4
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    При положение, че най-евтиният Модел 3 в Европа струва под 100 хил. лв, Пежо ще трябва доста да смъкне цената под тази на плъгина. А Модел 3 е по-голям, с по-голям пробег, с безотказни технологии на жега и студ, зарежда се по-бързо и има всички екстри в базовата цена. Да не говорим за мрежата зарядни, които имат най-никсата цена в цяла Европа.
  • #3
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Хубаво, обаче подозирам, че цените ще са абсурдно високи. За сравнение - плъгин версията на 308 беше над 100к на последното Авто изложение в София. 100 хиляди за Пежо хечбек!
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ново поколение батерии - добре. Но защо само 100 кВт зареждане? Дано поне да поддържа тази скорост до високите проценти...
  • #1
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Напредък ( преди 1 година )
    Браво ако наистина са успели да докарат значително по-нисък разход от 208