fallback

Собственици на Tesla протестират срещу високата цена на автопилота

Все пак има и добри отзиви за струващата 15 000 долара система FSD

Новата технология за пълно самоуправление (FSD) на Tesla, наследникът на Autopilot, не струва 15 000 долара. Такова е мнението на собственици на американските електрически автомобили, съобщава Carscoops, като се позовава на CNN Business. В същото време се отчита, че това не е достатъчно мащабна извадка от мнения, но показва какви са настроенията.

 

 

На 5 септември Tesla вдигна цената на напълно автономното шофиране (FSD), като главният изпълнителен директор - Илон Мъск каза, че се надява софтуерът за FSD, който оскъпява колите с $15 000, да бъде широко приложен в САЩ до края на годината. И това вече се прави.

Тази цена обаче предизвика и гнева на някои хора, защото самият софтуер все още не е завършен според собствените стандарти на Tesla. CNN Business съобщава, че след разговор с 13 души, които притежават Tesla с напълно автономно шофиране, 11 от тях казват, че не си струва парите. Всички анкетирани отчитат, че новата FSD се е подобрила, но някои казаха, че трябва да се обърне повече внимание, защото може да бъде „непредсказуема“.

 

 

Един от собствениците – Уисъм Ал-Рауи, който има Tesla от четири години, когато цената за FSD беше само $2500, е поискал наскоро компанията да премахне функцията от колата му. Той твърди, че е разочарован от нейните недостатъци. „Никога не бих платил дори 10 000 долара, те обещават като луди“, каза Ал-Рауи пред CNN Business.

Друг собственик – Логан Росиньол, казва: „Няма нищо в FSD, което всъщност да е толкова полезно. Със сигурност не за толкова пари, все още плащате за обещание“.

 

 

Това обещание обаче е достатъчно за поне няколко от тези, които са говорили със CNN Business, и са положително настроени към технологията. Съни Гулати казва, че той лично изпитва „вродена радост“, когато се занимава с FSD в колата си.

За друг собственик - Дон Бърк, обещанието за FSD дава надежда за по-добър живот за него и 15 000 долара не е висока цена. Той страда от мускулна дистрофия и скоро няма да може да използва краката си. „Обичам да мога да бъда мобилен - каза Бърк. - Отчаяно искам машина, която мога да притежавам и да ме закара до мястото, където трябва да бъда, когато се кача в инвалидна количка.“

 

 

fallback
  • #38
    анонимен ( преди 1 година )
    Пример https://youtu.be/nsb2XBAIWyA
  • #37
    анонимен ( преди 1 година )
    Ако автопилота им е с качеството на самопаркирането...
  • #36
    До долния ( преди 1 година )
    Ами очевидно се плашат от Тесла, след като всички са тръгнали да я стигат и обърнаха плочата от преди няколко години, когато обясняваха, че Тесла ще фолира в момента в който те започнат да предлагат електромобили. Оказва се, че не било толкова лесно, колкото си мислеха. Тесла отдавна изпревари ferrari, porsche, че и по-евтини марки, като dacia например по продажби, догодина ще изпревари и bmw и mercedes
  • #35
    анонимен ( преди 1 година )
    Тесла, Тесла, Тесла. Има къде къде по големи доказани автомобилни марки като Ферари, Мерцедес, Хонда, Тоиота, БМВ, и алианси като Фолксваген, Стелантис, Дженеръл Моторс. Едни новаци като Тесла ли ще плашат тия гладиатори в автомобилостроенето?!?!?!
  • #34
    Не се извъртай ( преди 1 година )
    Volkswagen щеше ли да строи нова фабрика в българия или някъде другаде? Построи ли я или не?Очевидно такава фабрика не беше построена нито в българия нито някъде другаде, но за сметка на това затвориха няколко други фабрики и спряха производството на някои модели, включително на volkswagen passat седан за Европа. А тесла от друга страна през 2014 година си постави дългогодишна цел за 50% ръст на продажбите годишно с междинна цел половин милион за 2020 и 20 милиона за 2030 и си го спазва ...
  • #33
    До 32 ( преди 1 година )
    По-голяма глупост можеш лесно да чуеш от себе си. Не съм писал че са избирали място за задължително нова фабрика а само къде да произвеждат Пасат. Ти писа че са планирали фабрика в България което е нормална за теб лъжа но ние бяхме само вариант а не избрани за нова фабрика
  • #32
    До долния ( преди 1 година )
    По-голяма глупост скоро не бях слушал. Правиш ли разлика между избора за строеж на нова фабрика в българия или турция и накрая да не построят въобще фабрика, а да произвеждат нещо си във вече съществуваща фабрика от страна на volkswagen като от тогава насам продажбите им са паднали и на практика нямат нужда от нови фабрики и от друга страна строителството на три нови фабрики за последните три години от страна на тесла, като оттогава насам вдигна продажбите си от 360 000, на около 1,5 милиона
  • #31
    До 30 ( преди 1 година )
    VAG не са планирали фабрика в България а се колебаеха дали да произвеждат следващия Пасат в България, Турция или Словакия и накрая избраха последната все едно да кажеш че Тесла са планирали във Франция само защото им беше вариант но избраха Германия и да питаш колко произвеждат във Франция днес
  • #30
    До долния ( преди 1 година )
    Така е! Volkswagen се планирали шест фабрики с общ капацитет за 3 милиона електромобила до 2030 година. Не е важен само броя фабрики, а колко батерии може да произведат и след колко време. Защото volkswagen бяха планирали и фабрика в българия преди 4-5 години. Колко автомобила произвежда днес тази фабрика?Оттогава насам тесла построи три фабрики, едната от които вече има капацитет 1,2 милиона автомобила годишно.
  • #29
    До 27 ( преди 1 година )
    Последните планове на Тойота са за 3.5 милиона елекромобила през 2030г и разбира се още много милиони хибриди и чисти ДВГ щото света не е само Китай, Калифорния и ЕС. И какво само даваш пример с Тойота дай пример със Стелантис които планират 5 милиона и ВАГ- 70% от продажбите им. Още първата половина на тази година китайския пазар на коли намаля и както писах момента на истината ще е след няколко години като пазара на Ел.коли спре да расте толкова бързо тогава ще се сблъскат плановете на всички
fallback
Последни