fallback

Собственици на Tesla протестират срещу високата цена на автопилота

Все пак има и добри отзиви за струващата 15 000 долара система FSD

Новата технология за пълно самоуправление (FSD) на Tesla, наследникът на Autopilot, не струва 15 000 долара. Такова е мнението на собственици на американските електрически автомобили, съобщава Carscoops, като се позовава на CNN Business. В същото време се отчита, че това не е достатъчно мащабна извадка от мнения, но показва какви са настроенията.

 

 

На 5 септември Tesla вдигна цената на напълно автономното шофиране (FSD), като главният изпълнителен директор - Илон Мъск каза, че се надява софтуерът за FSD, който оскъпява колите с $15 000, да бъде широко приложен в САЩ до края на годината. И това вече се прави.

Тази цена обаче предизвика и гнева на някои хора, защото самият софтуер все още не е завършен според собствените стандарти на Tesla. CNN Business съобщава, че след разговор с 13 души, които притежават Tesla с напълно автономно шофиране, 11 от тях казват, че не си струва парите. Всички анкетирани отчитат, че новата FSD се е подобрила, но някои казаха, че трябва да се обърне повече внимание, защото може да бъде „непредсказуема“.

 

 

Един от собствениците – Уисъм Ал-Рауи, който има Tesla от четири години, когато цената за FSD беше само $2500, е поискал наскоро компанията да премахне функцията от колата му. Той твърди, че е разочарован от нейните недостатъци. „Никога не бих платил дори 10 000 долара, те обещават като луди“, каза Ал-Рауи пред CNN Business.

Друг собственик – Логан Росиньол, казва: „Няма нищо в FSD, което всъщност да е толкова полезно. Със сигурност не за толкова пари, все още плащате за обещание“.

 

 

Това обещание обаче е достатъчно за поне няколко от тези, които са говорили със CNN Business, и са положително настроени към технологията. Съни Гулати казва, че той лично изпитва „вродена радост“, когато се занимава с FSD в колата си.

За друг собственик - Дон Бърк, обещанието за FSD дава надежда за по-добър живот за него и 15 000 долара не е висока цена. Той страда от мускулна дистрофия и скоро няма да може да използва краката си. „Обичам да мога да бъда мобилен - каза Бърк. - Отчаяно искам машина, която мога да притежавам и да ме закара до мястото, където трябва да бъда, когато се кача в инвалидна количка.“

 

 

fallback
  • #18
    Тук ти е грешката ( преди 2 години )
    Китайците излизат на световните автомобилни пазари и никой не може да ги спре, защото те са основните производители на батерии и нямат конглокенция. Дори Тесла купува от тях. А дали Тесла ще достигне 20 милиона продажби, наистина не е сигурно, но е сигурно, че са подписали дългосрочни договори, както за материали за батерии така и за батерии достатъчни за 20 милиона електромобила през 2030 година и строят собствени заводи за батерии за 40 милиона електромобила. Останалите няма да имат батерии
  • #17
    До 16 ( преди 2 години )
    Не съм казал че китайците ще превземат пазара освен най-вече техния си тоест най-пряко конКурират Тесла и ВАГ които са най-зависими от китайския пазар. Дали ще е хегемон Китай е много спорно (Индия започна да расте доста по-бързо и са по-близки със САЩ а китайците не се разбират много дори с комунистически Виетнам камо ли с развитите демокрации) зависи какво разбираш под хегемон точно както е спорно че Тесла ще продава 20 милиона годишно няма как да се предвидят такива неща толкова напред
  • #16
    До долния ( преди 2 години )
    Ако ми следиш коментарите, щеше да знаеш че залагам на тесла и китайците да завладеят автомобилния пазар, така че мнението ти подкрепя моето. Неслучайно се очаква след 2030 година, Китай да е световния хегемон, заемайки мястото на САЩ. И въобще не говоря за автомобили или електромобили. Но недей залага прекалено големи надежди поне в краткосрочен план. В момента моделите на тесла са в топ 3 на най-продаваните електромобили в Китай, като основният им конглокент струва 4300 долара.
  • #15
    До 14 ( преди 2 години )
    Въпроса е че да увеличават производството на ел коли за да намалят времето за чакане и да изкарват нови модели на ток не е позволено само на Тесла а и други се сещат за това "гениално" решение особено и китайските марки
  • #14
    Продължение ( преди 2 години )
    Когато успеят да произвеждат достатъчно автомобили за да задоволят търсенето и да не се налага да се чака с месеци и дори години, за да си получиш новия автомобил, просто ще започнат производството на нови модели и така процеса ще се повтаря, докато не изпълнят гамата си с леки, лекотоварни, тежкотоварни и пътнически автомобили.Не надценявай лоялността към старите автомобилни марки. Ако клиента трябва да чака година за да достатят новия автомобил, ще предпочетат да си вземат Тесла веднага.
  • #13
    край ( преди 2 години )
    За тия пари ще си хвана един ром без зъби и ще му купя един костюм и бели ръкавици и ще ме вози навсякъде.
  • #12
    Гочето с голфа ( преди 2 години )
    Епъл нямат никакъв шанс да са номер 1 при телефоните и да продават с такъв марж. Логиката го доказва - логиката на бай ви Гочо.Маржа на печалба на Тесла е достигнал 35%. Без автопилота. При най-малките сътресения в продажбите има къде да компенсират. Да не говорим че идва и Сайбър трък-а.
  • #11
    До долния ( преди 2 години )
    Моя грешка, изразил съм се неправилно. За последния месец имам предвид септември, защото вече фабриката работи с пълния си капацитет след разширението и се очаква този месец да достави над 100 000 автомобила, като по този начин задоволи търсенето и чакането стане по-кратко. Другото което не си правиш сметка е, че има много търсене за новите превозни средства на тесла, които отлагат вече няколко години, защото не могат да задоволят търсенето на настоящите модели в производство.
  • #10
    До 9 ( преди 2 години )
    Всъщност миналия месец са произвели 77хил (а не 100) в Китай от които 42хил за износ но не това е важното не отричам че имат още много потенциал и не злорадствам но няма никаква сигурност че ще доближат 20 милиона продажби а няма да се спрат на 4,5,6 или 10 което пак е много. Такива неща как ще имат световно господство а другите в пъти назад са излишни и дразнещи дори за умерено харесващ Тесла като мен и е факт че BYD расте по-бързо без значение дали на теб или мен ни харесва
  • #9
    До долния ( преди 2 години )
    Четеш статистиките като дявола евангелието. А не се ли се замислил, че тези съкратени срокове за доставки всъщност са поредната крачка към производството на 20 милиона автомобила през 2030 година, защото Тесла е увеличила производството до степен за задоволяване на търсенето, като за последния месец са произвели 100 000 автомобила само във фабриката в Китай, което е 1,2 милиона автомобила годишно, при продадени 940 000 в цял свят миналата година? Фабриките в Берлин и Тексас са по-големи.
fallback
Последни