fallback

8 ключови въпроса за смяната на маслото

Това би трябвало да проста операция за всеки автомобилист, но мнозина срещат проблеми

Без масло автомобилният двигател няма да живее много дълго. Маслото, както знаете, действа като смазка и не само: то също така почиства повърхностите на вътрешните части и ги охлажда. И тъй като двигателното масло губи първоначалните си свойства по време на работа, то трябва да се актуализира през определени интервали от време или пробег. Със смяната се отърваваме от всички видове замърсявания и субпродукти от износването на мотора. Самата процедура не е никак сложна, но има шофьори, които се затрудняват и срещат различни промени. Освен това, тя предизвиква и някои въпроси, като отговори на основните от тях дават експертите от изданието „За Рульом“.           8 въпроса за смяна на маслото (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Пропов, като цяло си прав, НО само ако имаш доверие на майстора. Защото дори по големите сервизи се правят големи измами. На един приятел в оторизирания сервиз му прибраха кората върху двигателя, защото ревизирания модел нямал ***. На друг в голям сервиз при ремонт на ауспуха му прибраха катализатора. Аз влизам пак в голям сервиз за алтернатор, те ми рециклират стартера, но ми казват след като е свален и отворен. Също в 3 сервиза ми казаха акумолатора е за хвърляне Пък аз го карах още 1г.
  • #5
    пропов ( преди 2 години )
    Аз имам 2 коли и реших да пестя пари и да си сменям сам маслото. Купих сумати инструменти. Като почнеш от ключове за филтър един, та втори, та трети, па стойки да лягам под колата щото и 2те имат кори и смених го ама на едната прокапа. От дифтунга на болта отдолу. Та пак вади стойките, крика, лягай , корите долу... Е благодаря, ама дотук бях с Направи си сам. Най добре при майстор, хем оглежда колата отдолу нещо друго ако е тръгнало. Щото после да няма Еее тва как не сте го видяли навреме.
  • #4
    Бай Х ( преди 2 години )
    Преписвайки руските простотии не си давате сметка,че руската технология и коли са 100г.след маймуните и не стават за нищо !!!Не се водете по руски акъл,него го няма !
  • #3
    Словарь ( преди 2 години )
    Това последното с тълкуването на пиктограмата бие всички предишни опити за превод :)
  • #2
    Aleks ( преди 2 години )
    И сега си правя тази промивка, колата ми е БМВ 523 с мотор N53 и нямам проблеми. Колата гони 400 000 км.
  • #1
    Стоян ( преди 2 години )
    Навремето - преди 40 години след източване на маслото на "Москвича" правехме промивка с нафта - оставаше се двигателя да поработи минута и се източваше нафтата - после се наливаше новото масло.
fallback
Последни