IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Когато най-бързият седан в света беше Alfa Romeo

13 любопитни факта за легендарната Alfetta, която навърши 50 години

Днес легендарната италианска марка е далеч от върховете на славата си: през първата половина на 2022 Alfa Romeo е продала едва 11 736 автомобила в Европа, близо двойно по-малко дори от нишовата френска DS. Може би обновяването на гамата, започнало с новия кросоувър Tonale, ще помогне ситуацията да се промени. А междувременно на италианците им остава да си спомнят за миналото величие - за което има предостатъчно поводи. През 2022 се навършват 50 години от появата на един от най-успешните модели на компанията - Alfa Romeo Alfetta.
      
        
13 любопитни факта за Alfa Romeo Alfetta (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #16
    16 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Ферари са на успешният и титулован отбор в цялата история на Ф1. Това говори достатъчно дали италианците могат да правят коли. А Ферари и Мерцедес са най известните и разпознаваеми автомобилни марки по цял свят.
  • #15
    3 rate up comment 25 rate down comment
    Майстора ( преди 7 месеца )
    В коя вселената алфета с четири врати от 76-та с две хиляди кубика бензин 130 конски сили два разпределителни вала но с 8 клапана е най-бързият седан на света ??? Какви са тия глупости
  • #14
    32 rate up comment 4 rate down comment
    До #5 ( преди 7 месеца )
    Италианците са аристократи. Обичат красивото и ценят живота с всичките му удоволствия. Германците кръстиха южно европейците мързеливи за да скрият собствената си посредственост. Нация която няма кухня, не знае какво да пие и порното им е по-скоро гнусно и извратено.
  • #13
    33 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Голяма част от немската индустрия дължи своите успехи на крадени неща от чехите и дори австрийски разработки. Първият фолксваген костенурка е откраднат от Татра, а поршето първо се сглобява в Австрия, където е замислена и Г-класата от PUCH.
  • #12
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До 3 ( преди 7 месеца )
    Кога...
  • #11
    3 rate up comment 24 rate down comment
    Хаха ( преди 7 месеца )
    Да, но лежат на стари лаври, а сега правят само щайги
  • #10
    15 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    "Италианците като поискат да направят нещо най-добро, дори немците им дишат прахта." Е кои са немците,че чак дори немците говориш. Италианците могат да се конглокират само с най-добрите спортни машини,а те са японски.
  • #9
    37 rate up comment 1 rate down comment
    //// ( преди 7 месеца )
    Италианските автомобили не са по лоши от френските или немските. Просто бяха дръпна ли много напред и немската гьобелсова машина се активира......
  • #8
    28 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    ... тогава, КОЛИТЕ са имали душа и характер и са били правени с любов (към автомобилизма). Днешните, може да много модерни, наблъскани каквото си поискаш, но са безлични..никой не си спомня за тях, когато им мине "модата".
  • #7
    24 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Имах такава преди 20тина години. Наистина имаше уникална возия - мека по неравностите, но в завоите като на релси... Проблем беше с поддръжката. Елементарни неща като карета, накладки, тампони просто нямаше. Обаче все още съжалявам, че я разкарах...