IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го електрическия наследник на Lexus LFA

Суперколата ще получи симулирана ръчна скоростна кутия (ВИДЕО)

В средата на декември 2021 г. Lexus изненада всички с концепцията Electrified Sport, рекламирана като „следващо поколение EV спортен автомобил с батерии, който наследява вкуса на шофиране или тайния сос на представянето, култивирано чрез разработването на LFA". През юни тази година суперколата направи своя публичен дебют на Фестивала на скоростта в Гудууд (Англия), а сега става ясно, че тя ще получи сериен вариант.


Lexus Electrified Sport


Купето ще бъде представено официално в близките дни и в САЩ, но популярният YouTuber Supercar Blondie имаше възможност да се запознае отблизо с електромобила в склад в Лос Анджелис. Снабден с напълно затъмнени прозорци, за да скрие интериора, електрическият наследник на LFA изглежда наистина зашеметяващо и има няколко дизайнерски нюанса, връщащи се към знаменитата машина с атмосферен V10 двигател.

Производствената версия явно няма да пристигне скоро и затова засега от Lexus мълчат за техническите спецификации на машината. Все пак, от компанията-производител на премиум-автомобили посочват, че колата ще има пробег от над 700 км, като не е ясно дали този показател е базиран на японския стандарт JC08.



Знае се още, че високопроизводителната машина е проектирана да поддържа твърдотелни батерии, които първоначално ще бъдат инсталирани на хибридна Toyota до 2025 г. От Lexus обещават, че серийната версия на Electrified Sport да развива от 0 до 62 мили в час (100 км/ч) за малко повече от две секунди, но не се уточнява дали колата ще има конфигурация с един двигател, задвижване на задните колела или с два мотора (AWD).

Самото видео е наистина впечатляващо, като ни се иска промените, направени по пътя към производството, да бъдат сведени до минимум. Електромобилът се движи на колела с централно заключване с размери 20 цола отпред и 21 цола отзад, като има много по-скосен покрив в сравнение с оригиналния LFA. И докато предшественикът имаше шестстепенна автоматизирана ръчна скоростна кутия с един съединител и лостчета за смяна на превключвателите, електромобилът на Lexus ще позволява на водачите да редят собствените си скорости чрез симулирана ръчна трансмисия.


0 от 500
  • #5
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Това е шоу-кар, пред-прототип, който няма интериор и най-вероятно и задвижване. Завършеният модел - ако въобще излезе, няма как да има нещо общо. Дори размерът ще е съвсем различен. В този прототип дори и жена трудно ще се побере. Така че всякакви коментари за дизайна са безсмислени. За спецификациите - те са като на Ахмед с Аейлиено - някое японче вдигнало пръст на вятъра и записало на листа някакви произволни числа.
  • #4
    2 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Дизайнерите са се вдъхновили от Тайкана,а дизайнерите на Тайкана са се вдъхновили от сапунерка.Изключително грозни коли с дизайнери за затвора, каквито са и новите Мерцедеси - заоблени сапунерки отзад в стил 60-те.
  • #3
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Дизайнерите яко са се вдъхновили от Tайкана. Ама нормално.
  • #2
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Грозната Супра,а не Селика, извинявам се.
  • #1
    2 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Изключително грозна кола в стила на 60-те години. Как може кабината да стърчи над колата с този челен прозорец,разположен прекалено косо като на жигула. Всички дизайнери са за уволнение за тия грозилища както и GR 86 и грозната Селика. Имат много да се учат като гледат стария LFA,който е доста красив и аеродинамичен, изглежда модерно,а не като тая тумбеста зализана табуретка. Старите Селика, старите Супри бяха красиви и спортно изглеждащи НИСКИ коли,а не като тая табуретка.