IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Блогъри разглобиха новия турбомотор на Great Wall и посочиха слабостите му

Всъдеходът е подлаган на сериозни натоварвания в продължение на 30 000 км (ВИДЕО)

Китайският канал в YouTube – Dongchedi, публикува любопитно видео, в което се прави анализ на задвижващата система на всъдехода Great Wall Tank 300. Блогърите са отделили специално внимание на характеристики и най-вече на слабостите на новия 2,0-литров турбомотор E20CB, а също така на скоростната кутия и системата за задвижване на четирите колела. Сайтът „Китайски автомобили“ преведе видеото на руски език, тъй като именно Русия ще бъде един от основните пазари на Tank 300.


Tank 300


В случая блогърите разглобиха една от първите бройки от модела, която е използвана за тест-драйв от медиите, а също така и за демонстрация на възможностите на автомобила. Машината е изминала 30 000 км в тежки условия - двигателят е работил на ниски обороти при големи натоварвания, а колата е била зареждана с различни горива.

Съответно, моторът се оказва по-износен от очакването, като се обръща специално внимание на прекомерните въглеродни отлагания по горната част на буталата и на драскотините по стените на цилиндрите. Отбелязва се, че при подобна експлоатация на автомобила трябва по-честа смяна на маслото и на филтрите на двигателя – маслен и въздушен.

Самият мотор E20CB разполага с усъвършенствана електронна изпускателна система с директно впръскване на гориво. В същото време има чугунен блок (структурно подобен на блока на турбо-двигателя Volkswagen EA888) и няма система за безстепенна промяна на височината на клапаните, като това е по-скоро плюс за китайския SUV.



Що се отнася до предаването, блогърите нямат забележки към него. След 30 000 километра офроуд, диференциалите на напречната ос изглеждат като нови и не могат да бъдат открити признаци на износване по разпределителната кутия. Според Dongchedi, базовият Tank 300 има автоматична система за задвижване на всички колела с многопластов съединител BorgWarner, като тази конфигурация е подходяща за тези, които не планират да щурмуват тежък офроуд.

Китайският блогър смята, че надеждността на задния мост и системата за задвижване на всички колела на Tank 300 е висока, но двигателят има много слаби места. Въпреки това, дори след 30 000 километра при трудни условия, агрегатът не харчи допълнително масло, което не е за пренебрегване.


0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Striker ( преди 1 месец )
    Вие нормални ли сте, АутоKOmedиа?! Следващият път що не пишете как афганистански блогъри разглобяват виетнамка, а?
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Чугунен блок звучи добре но дали ще е качествено. По добре си карай ланд крузер и не се занимавай с глупости.
  • #5
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Преди години, за френски двигател се казваше, че е толкова здрав, че първите 30-40 000 само се разработва....немският на 30 -40 000 вече показваше някви леки пушеци от ауспуха, а сега ми разправят колко сериозно било "яко" натоварване на двулитров бензин на 30 000 км, дето още не е работил изобщо...накъде отива този свят, с двигатели от кашкавал...ХМ-ът ми на 240 000 км летеше с 216 в ограничител на 5-та по магистралите в Германия, ето това е яко натоварване за бензинов двигател, тва не е дизел.
  • #4
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Минаващ ( преди 1 месец )
    Не разбрахме къде са слабите места на двигателя? Статията посочва точно обратното. 30К км як тормоз и даже не е почнал да харчи масло...Че немските кошници още от първия км нормална експлоатация губят масло.
  • #3
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Watch ( преди 1 месец )
    Пълни глупости от скучаещи лигльовци, защото не разглобят недоразуменията новите недоразумения на BMW, AUDI, VAG GRUP...
  • #2
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Block me again ( преди 1 месец )
    Самият мотор E20CB разполага с усъвършенствана електронна изпускателна система с директно впръскване на гориво. Изгубени в превода.
  • #1
    15 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Руснаците нека се занимават с китайските биклюци и без тва деуги коли няма да видят