fallback

Илон Мъск се изгаври с конкурент

През второто тримесечие аз имам повече деца, отколко коли е произвел Lucid, пошегува се шефът на Tesla

Наскоро Lucid обяви, че отново намалява производствените си планове за 2022 г., след като преди веднъж стори същото през тази година. Първоначално конкурентът на Tesla коригира бройката от 20 000 на 12 000-14 000, а сега я намали на половина – 6000-7000. Това предизвика реакция от страна на шефа на Tesla – Илон Мъск, който е известен като дългогодишен критик на Lucid.

И ако в миналото посланията на Мъск към Lucid бяха груби и директни, този път изпълнителният директор на Tesla избра да се пошегува с това, когато отговаряше на туит за съкращаването на производството. Милиардерът написа, че има повече деца през второто тримесечие, отколкото Lucid е успял да произведе коли, шеговито напомняйки на всички, че е баща на девет деца. Последните две бяха признати наскоро, след Мъск обяви, че е баща на близнаци от връзката си изпълнителен директор на Neuralink от Канада.

В отговор на туит относно прогнозата за намаляване на производството на Lucid от известния фен на Tesla Гари Блек, Илон Мъск отговори: „През Q2 (второто тримесечие на година имах повече деца, отколкото коли е направил Lucid“.

От конкурента на Tesla обясниха промяната в производствения план с „извънредни проблеми във веригата за доставки и нови логистични предизвикателства“, а не с нещо, което производителят на електромобила контролира. Компанията е доставила само 360 превозни средства през първото тримесечие на 2022 г., 679 през второто тримесечие и според съобщенията е произвела общо брой 1405 Air през първите шест месеца.

От Lucid посочват още, че имат заявки за 37 000 бройки от Air и също така работят върху първия си SUV - Gravity, който трябва да осигури дори по-добър марж на печалба от седана. Ако всичко върви по план, този модел ще бъде показан до края на годината, но производството му ще стартира едва през 2023 г.

 

 

 

fallback
  • #29
    До 30 ( преди 2 години )
    Боже колко си объркан дечко!!! Разумен баланс цена-качество?!? Ти у ред ли си?!? Масовите автомобили в Европа и САЩ винаги са били на цена 18-30 000 Евро като нови! И така ще бъде! Къде е Тесла в тези граници?!? Там модели имат Стелантис, Форд, Тойота, VW и винаги ще имат, дори и електрически!!! Къде ти е конглокента на електрически F150 на Тесла?!?Пак го отлагат! Защо?!? Защото F150 винаги ще бъде най-продавано возило в щатите,а ел. версията му е перфектна за продължи традицията!!!
  • #28
    До долния ( преди 2 години )
    Леко си объркал понятията. Хората искат да са различни, прагматични и да карат бърз автомобил с малко разходи, затова решават да преминат от ДВГ на електромобил. Тесла не блестят с качество, а електромобилите си имат своите недостатъци, но Тесла е марката която е отстранила най-големите недостатъци на електромобилите и е разумен баланс между цена и възможности. Дори да пренебрегнем всичко това, Tesla е единствената марка, която ще може да произведе достатъчен обем електромобили в бъдеще.
  • #27
    До 27 ( преди 2 години )
    Ти продължаваш да не разбираш, че пазара на Тесла не е безкраен!!! Продължаваш да не разбираш, че хората, особенно хората с пари, искат да са различни!Сега Тесла се купува защото с нея си различен, защото са малко! Както Мерцедес на са останали единствена луксозна марка и не са надминали VW, Тойота или Стелантис по прадажби, така и Тесла няма да го направят! Пазарна икономика и психология на потребителя! Научи малко по въпроса!Не всички са овце като теб!!!
  • #26
    анонимен ( преди 2 години )
    Е малко ли е Стелантис не са виновни че китайците и Мъски си бъркат нежно по дупките това си е тяхна интимна работа
  • #25
    До долния ( преди 2 години )
    Вадиш думите от контекста. Стелантис би Тесла само за второто тримесечие на годината САМО ЗА ЕВРОПА, защо затвориха завода в Китай, където се произвеждаха теслите за Европа, при това само защото на Стелантис са включени и хибридите в тази бройка. Но пък пропускаш факта, че само след три-четири години, ако Тесла не промени вече 8-годишния си тренд за увеличение на продажбите, ще задмине Стелантис по продажби, а още следващата година ще задмине Mercedes BMW и audi
  • #24
    хе хе хе ( преди 2 години )
    Стелантис бие Тесла по електрички.Какво да говорим повече
  • #23
    Ахахаха ( преди 2 години )
    Човечето което вече 4 години не може да изкара една бройка от Роудстъра, Сайбъртрака и Семитрака се присмял на хора които нямало да изпълнят производствените си планове на първия си модел, представен миналата година!!!! При това без щедрите държавни субсидии които бяха наляти в Тесла в началото!!! Пак е бил напушен горкия!!!
  • #22
    До 20 ( преди 2 години )
    То не е само да се произвежда, то е и да се продава!!! Тесла имат 4 модела, Тойота 50!!! Тесла нямат модел под 40 000 евро, Тойота имат и по 20 000 евро!!! Тесла задоволяват нуждите на ограничен кръг от хора, Тойота на всички!!! Тази мантра, че целия свят ще е само с една марка устройство я слушахме при айфон!!! Нито всички са с айфони, нито някой вече се интересува от новите им модели!!! Следиш ли ми мисълта?!?!
  • #21
    До долния ( преди 2 години )
    Не, казвам, че в момента Тесла произвежда по 5 пъти по-малко автомобили на месец от Тойота, която пък в момента има по-малко от 10 милиона годишен капацитет. Тесла ще има около 2 милиона годишен капацитет чак към края на годината и тогава вече ще произвежда около 4 пъти по-малко от Тойота. това означава, че в края на годината ще се произвеждат по около 170 хиляди автомобила месечно. Над 2 милиона ще се произвеждат "чак" през 2023г
  • #20
    Тойота ( преди 2 години )
    Да не мечтаеш за 2 милиона произведени Тесла за 2022 година?Да не си сменил дилъра за ганджа?
fallback
Последни