fallback

Лоялен клиент на Tesla купи Model X Plaid и кошмарът започна

Състоянието на новия SUV пак повдига доста въпроси за качеството на марката

Покупката на мощен и пълен с технологии електрически SUV би трябвало да бъде знаменито събитие в живота на всеки. Особено, ако той е фен на Tesla и най-после става собственик на Model X, при това в топ-версията му Plaid.

За Кати Лаучнър от Скотсдейл (Аризона) обаче покупката се превръща в истински кошмар, който продължава и до днес. Тя и нейното семейство са големи фенове на Tesla, като това е четвъртият електромобил на марката, който купуват. Идеята им е да се сдобият с голям SUV, с който да пътуват удобно и по всяко време.

Семейството поръчва електромобила и търпеливо го изчаква да пристигне. За лош късмет при доставката на колата Кати и нейният съпруг са на път и затова децата им имат възможността първи да видят колата. От Tesla ги уведомяват, че проверка на автомобила може да се направи, едва след като доставката му бъде приета.

Въпреки опасенията си, Лаучнър се съгласяват и на 30 юни електромобилът става тяхна собственост. Тогава започва и кошмарът, тъй като проблемите с качеството се появяват веднага. Децата на собствениците откриват нередности още в деня на доставката – кожата на седалките е намачкана, шевовете на втория ред са дефектни, а превключвателят на скоростите е изтъркан. Като цяло, интериорът изглежда сякаш е взет от употребяван автомобил.

Проблеми има и с екстериора – боята е дефектна, а детайли от каросерията се разминават. Това кара собствениците да се свържат с Tesla, откъдето им насрочват среща в сервиз на марката за 1 август. Малко след това обаче от компанията им се обаждат и променят датата за по-късно.

Видимо разочарована от това, което се случва с четвъртата им Tesla, Кати Лаучнър се обръща към социалните мрежи, за да сподели опита си и да открие дали други собственици на коли на марката в района на Финикс са се сблъсквали с подобни проблеми. Това явно дава резултат, защото следва ново обаждане от представителството на Tesla в Скотсдейл. Оттам ги уведомяват, че са поръчани нови седалки и превключвател на скоростите. Добавена е и Wi-Fi карта за интерфейса, която е липсвала.

Сега купувачите на струващия 139 000 долара луксозен електромобил ще трябва да изчакат до 24 август, когато ще го получат след отстраняване на проблемите.

Още снимки на проблемите, открити при скъпия електрически SUV - вижте в галерията:

fallback
  • #10
    Нане Вутев ( преди 2 години )
    Е па кво сакат тия кът си купуват теслъ!? Другият път да си земат брадве ..
  • #9
    До 6 ( преди 2 години )
    Ефтино се пише с в. Неграмотен си, а си тръгнал да даваш мнение за коли по 150к евро. Щом си мислиш, че колите с двг са пушещи и тресящи, значи става ясно в каква щайга на 30г се возиш и колко е миродавно мнението ти. Такива са почитателите на Тресла в България, хора които не са се качвали на нищо над 2000 лева, но дават мнение. Поне гледай някой клип в ютуб, от там поне може да придобиеш някаква представа. Това, че ти си мразиш димящия голф на олио, не значи че всички коли с двг са такива.
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Има няколко смешни сайта, в които всеки собственик може да декларира дефекти на докараната им кола. Но всичките "дефекти" са дреболии. Не е като да си купи моноблок на БМВ или Мерцедес и през няколко месеца да е в сервиз за ремонт на дреболии като двигателя, трансмисията, турбото, дюзи и прочие. Колко често една кола влиза в сервиз за тежки и скъпи ремонти? Е, вече и малките деца разбраха, че ДВГ водят пред електрически в порядъци по този въпрос. Просто защото имат по-сложно устройство.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Тесла има производствен капацитет над 1,9 милиона коли на година. Или системата им куца жестоко или просто не могат или не искат да натиснат работниците за по-високо качество. Като познавам американците и всико, което се случва там, бих казал, че е по-скоро второто. Тогава решението е просто - всички части и процеси се опростяват допълнително. Те това и правят с гигамашините. Явно трябва да го правят и в други сегменти. За кривите панели и фугите нямат никакво оправдение по никакъв начин.
  • #6
    @4 ( преди 2 години )
    Преди бяхте бързи и яростни. Това свърши, че много лошо Ви наказват на светофарите по скромни електромобилчета, за Тесла да не говорим. Сега купувате тресящи се премиуми, произведени ако имате късмет от турски гастербайтери в някой немски завод със български или индийски софтуер. Сега мотото е недостижим лукс и сглобка, димящи ауспуси и доливане на масло. Ако сложите газчица за по ефтино пък кеф. А *** с пари да чакат 1 година за доставка на нова Тесла, така е като не са тарикати разбирачи.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Още като се появи завода в Шанхай се появиха слухове, че китайските им коли са по-качествено направени отколкото американските. Може би американците ги мързи да работят и предпочитат да слухтят кой какво е казал, за да се обидят и да съдят за някаква дивотия като дискриминация? Проверка ОТК не се прави на база частни случай, но както и да е. Дори и да беше пример как това семейство е купило 4 коли и всяка има такива дефекти, изниква въпроса - добре де, ама защо още ги купуват?????
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Абе явно не им харесват псевдо премиум пластмасите, щом са ги упоменали в общата критика на автомобила. Добре, че има разни голфаджии, които я продават някой имот, я от някъде изсмучат някой бърз долар, за да не им правят впечатление подобни вадещи очите неща. Никой човек, който да има себеуважение няма да даде толкова пари за нещо, което изглежда сякаш е правено в турски гараж, та ако ще и да е по-бърза от светлината тази теслА.
  • #3
    Видимо ( преди 2 години )
    колата е натисната преди доставката.Може би за семейството, което купува 4-ти автомобил от марката има по-важни неща от псевдо премиум пластмаси.Може би - това че притежават бърз, голям и сигурен автомобил да им е по-важно.Всеки сам избира за какво да си похарчи парите, ако ги има естествено. А като клиенти имат право на претенции към качеството.
  • #2
    Fury ( преди 2 години )
    Щом си поръчват 4 -та Тесла, значи са доволни и приемат недостатъците и дизайна, които не са от вчера и не се отличава от предишните особено. Да сменят марката, ама май не искат!
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Криви фуги на екстериора, мластмаса от претопени бъркалки за кафе, шевове шити от пияния майстор, кожа пета употреба, драскотини по боята. Всичко това е едно истинско премиум качество. Аз не знам тези хора, не правят ли тест драйв преди да поръчат тази кола. Само с качването, като видя пластмасата от снимката и директно си тръгвам. Едно време имаше същата на японските коли от 90те. Сега истинските фенове на Тресла ще кажат, че собствениците са подменили всичко. Стрижете овцете и не спирайте.
fallback
Последни