Покупката на мощен и пълен с технологии електрически SUV би трябвало да бъде знаменито събитие в живота на всеки. Особено, ако той е фен на Tesla и най-после става собственик на Model X, при това в топ-версията му Plaid.
За Кати Лаучнър от Скотсдейл (Аризона) обаче покупката се превръща в истински кошмар, който продължава и до днес. Тя и нейното семейство са големи фенове на Tesla, като това е четвъртият електромобил на марката, който купуват. Идеята им е да се сдобият с голям SUV, с който да пътуват удобно и по всяко време.
Семейството поръчва електромобила и търпеливо го изчаква да пристигне. За лош късмет при доставката на колата Кати и нейният съпруг са на път и затова децата им имат възможността първи да видят колата. От Tesla ги уведомяват, че проверка на автомобила може да се направи, едва след като доставката му бъде приета.
Въпреки опасенията си, Лаучнър се съгласяват и на 30 юни електромобилът става тяхна собственост. Тогава започва и кошмарът, тъй като проблемите с качеството се появяват веднага. Децата на собствениците откриват нередности още в деня на доставката – кожата на седалките е намачкана, шевовете на втория ред са дефектни, а превключвателят на скоростите е изтъркан. Като цяло, интериорът изглежда сякаш е взет от употребяван автомобил.
Проблеми има и с екстериора – боята е дефектна, а детайли от каросерията се разминават. Това кара собствениците да се свържат с Tesla, откъдето им насрочват среща в сервиз на марката за 1 август. Малко след това обаче от компанията им се обаждат и променят датата за по-късно.
Видимо разочарована от това, което се случва с четвъртата им Tesla, Кати Лаучнър се обръща към социалните мрежи, за да сподели опита си и да открие дали други собственици на коли на марката в района на Финикс са се сблъсквали с подобни проблеми. Това явно дава резултат, защото следва ново обаждане от представителството на Tesla в Скотсдейл. Оттам ги уведомяват, че са поръчани нови седалки и превключвател на скоростите. Добавена е и Wi-Fi карта за интерфейса, която е липсвала.
Сега купувачите на струващия 139 000 долара луксозен електромобил ще трябва да изчакат до 24 август, когато ще го получат след отстраняване на проблемите.
Още снимки на проблемите, открити при скъпия електрически SUV - вижте в галерията: