fallback

Лоялен клиент на Tesla купи Model X Plaid и кошмарът започна

Състоянието на новия SUV пак повдига доста въпроси за качеството на марката

Покупката на мощен и пълен с технологии електрически SUV би трябвало да бъде знаменито събитие в живота на всеки. Особено, ако той е фен на Tesla и най-после става собственик на Model X, при това в топ-версията му Plaid.

За Кати Лаучнър от Скотсдейл (Аризона) обаче покупката се превръща в истински кошмар, който продължава и до днес. Тя и нейното семейство са големи фенове на Tesla, като това е четвъртият електромобил на марката, който купуват. Идеята им е да се сдобият с голям SUV, с който да пътуват удобно и по всяко време.

Семейството поръчва електромобила и търпеливо го изчаква да пристигне. За лош късмет при доставката на колата Кати и нейният съпруг са на път и затова децата им имат възможността първи да видят колата. От Tesla ги уведомяват, че проверка на автомобила може да се направи, едва след като доставката му бъде приета.

Въпреки опасенията си, Лаучнър се съгласяват и на 30 юни електромобилът става тяхна собственост. Тогава започва и кошмарът, тъй като проблемите с качеството се появяват веднага. Децата на собствениците откриват нередности още в деня на доставката – кожата на седалките е намачкана, шевовете на втория ред са дефектни, а превключвателят на скоростите е изтъркан. Като цяло, интериорът изглежда сякаш е взет от употребяван автомобил.

Проблеми има и с екстериора – боята е дефектна, а детайли от каросерията се разминават. Това кара собствениците да се свържат с Tesla, откъдето им насрочват среща в сервиз на марката за 1 август. Малко след това обаче от компанията им се обаждат и променят датата за по-късно.

Видимо разочарована от това, което се случва с четвъртата им Tesla, Кати Лаучнър се обръща към социалните мрежи, за да сподели опита си и да открие дали други собственици на коли на марката в района на Финикс са се сблъсквали с подобни проблеми. Това явно дава резултат, защото следва ново обаждане от представителството на Tesla в Скотсдейл. Оттам ги уведомяват, че са поръчани нови седалки и превключвател на скоростите. Добавена е и Wi-Fi карта за интерфейса, която е липсвала.

Сега купувачите на струващия 139 000 долара луксозен електромобил ще трябва да изчакат до 24 август, когато ще го получат след отстраняване на проблемите.

Още снимки на проблемите, открити при скъпия електрически SUV - вижте в галерията:

fallback
  • #30
    анонимен ( преди 2 години )
    В мобилето има такива тесли непродаваеми копфтори със същите фуги, разминавания и видимо калпаво производство. От далече си личи разминаването между детайлите и т.н. Това с шевовете също. N-тата поред с такива. А най-смешно ще е ако се пуснат на автопилот и тъпия копфтор ги убие
  • #29
    До DS ( преди 2 години )
    Точно пък BYD танг и хан, били алтернатива на Тесла, моля ви се не ставайте смешни!
  • #28
    Газко Уазков ( преди 2 години )
    Ширпотреба......На по-малките да кажа....Навремето е имало три марки, синоними на суперкачество при автомобилите. Мерцедес, Волво и.......Фиат! Не случайно руснаците избират Фиат за модел на копиране на своя най- масов автомобил. Обаче маркетинга и гоненето на още и още печалби доведоха до ширпотребата при производството....Да изкара гаранцията ,пък после да я хвърля и да купува нова.....
  • #27
    DS ( преди 2 години )
    Има чудесни алтернативи като BYD, например Tang или Han. Tesla вече не е конглокенция. Вече са едни от многото.
  • #26
    VAYK ( преди 2 години )
    Няма други на пазара с тия показатели затова се купува!
  • #25
    Cobra ( преди 2 години )
    Някои хора изгоряха живи заключени в Тесла, без да могат да излязат и да се спасят. Тук за малко изтъркана кожа в интериора и една-две драскотини по боята вряскат. Като че са дали милион, а не само 139 хиляди.
  • #24
    анонимен ( преди 2 години )
    За такива надници и условия на труд какво повече искат. До сега не съм прочел нито една статия за собственик на тесла, който се е оплакал в мрежата
  • #23
    Ц350 ( преди 2 години )
    Нямаш ли голф - нямаш нищо! А сега сериозно - дефекти има, но за това има и гаранция, гадно е да отидеш да си вземеш новата кола, която си чакал месеци и така да стане. Моят опит е с разминаващи се фуги на калник/преден капак/фар на чисто нова Ц-класа. Друг преди мен му тресе двигателя на новата А-класа 220 някъде 10.000 Км докато я оправят. Е оправят ги, няма драма, кеф е да караш нова кола, лошото е, че си на загуба от всякъде.
  • #22
    До долния ( преди 2 години )
    Хайде на бас,че ще и пета и шеста?
  • #21
    Турбо ( преди 2 години )
    Тези умници чак на четвъртата Теслъ са се усетили хахахаха
fallback
Последни