IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият X-Trail дебютира като сериен хибрид

На родния пазар кросоувърът ще се предлага с предно задвижване и с 4х4

В Северна Америка новият Nissan X-Trail (там моделът е известен като Rogue) дебютира през лятото на миналата година. В Китай представянето на кросоувъра, вече със своето име, се състоя през пролетта. Сега идва ред и на световната премиера на модела, като компанията производител показва версията за вътрешния пазар (JDM).


Nissan X-Trail


В Япония новото поколение на X-Trail ще се предлага не само във вариант с два реда седалки, но и с три реда (за САЩ и Китай такава възможност не се предвижда). Освен това, кросоувърът получава и различен задвижващ агрегат - хибридна система e-Power от второ поколение.

Тя е същата като при новия Qashqai, като1,5-литровият двигател VC-Turbo с променливо съотношение на компресия се използва само за зареждане на батерията, а електрическият мотор отговаря за въртенето на предните колела. Като опция се предлага и задвижване на четирите колела e-4orce, при което се поставя допълнителен електромотор на задната ос.


Nissan X-Trail


В салона на кросоувъра има 12,3-инчов цифров инструментален приборен панел с два режима на дисплея, 12,3-инчов сензорен екран за информационно-развлекателната система, плюс 10,8-инчов хед-ъп дисплей. Сред другите функции попадат аудиосистема Bose Premium Sound System, електрически контакт (100V AC) и много опции за персонализиране на тапицерията (черен плат, първокласна кафява кожа Nappa, Tailor Fit и водоотблъскващ материал Cell-Clot).

В оборудването на новия X-Trail влизат още система Nissan Safety Assist 360 с камери, радар и сонар, наблюдаващ околността, както и дълъг списък от полуавтономни функции, които са част от пакета ProPILOT на Nissan. Сред тях са нова система за „всестранна“ видимост, както и асистент за паркиране.


Още снимки на новия X-Trail - вижте в галерията:


Цените на кросоувъра на родния пазар варират от 3 198 800 до 4 499 000 йени (23 100-32 600 долара), а основните конкуренти на новия X-Trail са Toyota RAV4, Subaru Forester, Honda CR-V и Mitsubishi Outlander, с който моделът на Nissan споделя редица технически компоненти и системи.

Снимки: Nissan

0 от 500
  • #5
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    И в САЩ има разлика между самите щати които произвеждат и които внасят петрол. Например в Калифорния където повечето го внасят (от което нямат интерес и се стремят да е по-малко) в топ 10 най-притежавани модели няма нито 1 пикап или СУВ но присъства Приус. В Тексас който изнася петрол само в топ 5 най-притежавани модели има 2 пикапа а Приус го няма в топ 30 дори така че и там който няма и внася е "***" и не прахосва
  • #4
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Айде пак на всичкото дивак дето не мисли повече от 5 секунди напред гейропата виновна а не се сещат че САЩ си произвеждат повечето петрол и ако Китай (тях няма ли да ги оплюете че са *** те не изостават в електричките и почти няма ДВГ над 1.5 литра) и Европа караха с по 15 цилиндъра цената на петрола щеше да е в пъти по-висока по простата причина че и сега с миксерите Саудитска Арабия и всички в ОПЕК са близо или са стигнали тавана си на производство на петрол
  • #3
    6 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    За цените в гейропата това е така от доста време, *** и Туйота там са почти за безпари, да не говорим примерно, че Киа и други предлат там доста по интересни модели от колкото тук. Дори в една Русия в която също няма изисквания и аналогичен автомобил Киа Соренто Евро 5 нов без гейропските изисквания е 60к, а тук от 90к почва.
  • #2
    9 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Забелязвате ли на какви цени продават хората 23 100-32 600 долара, а като дойде в ге*ропата ще е на цена от 45 000 евро, а с това слабото евро и тази голяма инфлация нищо чудно и да е над 50 000 евро. Ама колкото и да е с това масово обедняване малко ще си го купят. Абе важното е да не си пущате климатиците, да не се къпете и да го правите с по-студена вода, за да накривим шапката на Путин. Европейската оли-го-френия е невероятна. Да налагаш санкции, които да те заличават теб самия. Нямам думи.
  • #1
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Сигурни ли сте, че ДВГ с турбо е само за зареждане на батерията? Съмнявам се да направят подобна глупост да слагат турбиниран мотор за такава дейност. За зареждане се слага маломощен и икономичен ДВГ по цикъла на Аткинсън или Милър за по-голяма икономия. На ДВГ не му трябва въртящ момент и мощност, а само да може да върти генератора, който да зарежда батерията и нищо повече. А иначе за колата какво да кажа все повече заприличва на Ренде, което не ме кефи. Няма излъчване да те грабне.