fallback

Honda показа най-мощния Civic Type R

Новото поколение на хот-хеча запазва механичните скорости и предното предаване

След рекламна кампания, продължила повече от година, Honda най-после показа новия Civic Type R и разкри някои подробности за автомобила. Техническите му характеристики, както и цената, обаче остават в тайна, като ще бъдат съобщени по-късно тази година.

Това е 6-ото поколение на хот-хеча, който дебютира през 1997 г. Той е изградено на 11-ата генерация на Civic и е най-мощният Type R, правен някога. Под капака му се намира познатия 2,0-литров турбомотор с 4 цилиндъра, който изпраща мощността към предните колела с 6-степенна скоростна кутия.

Мощността на двигателя не се разкрива, но при предишната генерация тя беше 320 к.с. за версиите за европейския и японски пазари, и 310 к.с. за американския. Колко точно развива моторът, предстои да разберем, но вече е ясно, че той няма електрическа добавка (твърдеше се, че новият Type R може да бъде „мек“ хибрид). И това е последният модел на Honda, който разчита на натурален двигател с вътрешно горене.

Знае се още, че колата е по-ниска, по-дълга и по-широка от предшественика си. Освен това тя получава и по-широк комплект гуми Michelin Pilot Sport 4S, като всичко това е позволило поставянето на нов рекорд за най-бърза обиколка на пистата „Сузука“ сред автомобилите с предно предаване.

На снимките се вижда голямо задно крило, но това не е единственото подобрение. Предната част е малко по-агресивна с мрежеста решетка на радиатора и ревизирани ъглови всмукателни отвори. Фините странични прагове се намират на калниците зад предните колела, които работят с всмукателните отвори, повишавайки ефективността на въздушния поток около автомобила.

Джантите и гумите запълват изпъкналите калници и за да се запази спортния вид, като хот-хечът има по-широки задни врати в сравнение със стандартния Civic. Закръглена задна част с дифузьор и ауспух с три тръби дават завършен образ на автомобила.

В салона отново се залага на комбинация от два познати цвята. В червено са спортните седалки, стелките и контрастните шевове, докато черното покрива останалите детайли, включително красивото табло на Civic, което е пренесено от стандартния модел. На дисплея на водача е добавен специален режим на шофиране +R, а бордовият регистратор на данни предлага информация в реално време за автомобила и как той реагира на действията водача.

Още снимки на новото поколение на Honda Civiv Type R - вижте в галерията:

fallback
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Този път много ми харесва. Много повече от предните поколения. Изчистен дизайн и красиви форми без залитания с много ръбове и излишни елементи. Задния спойлер не е тип пейка, а е направен много добре пасващ на визията. Вътре е традиционно супер. Там нямам забележки и към предните поколения, а това е страхотно. Мощността предполагам ще е малко по-висока. Примерно 10-20 к.с., но не повече заради екологията. Макс до 250 к.с. Имам опасения спрямо цената обаче. Там ще е най-голямата изненада мисля.
fallback
Последни