fallback

Honda показа най-мощния Civic Type R

Новото поколение на хот-хеча запазва механичните скорости и предното предаване

След рекламна кампания, продължила повече от година, Honda най-после показа новия Civic Type R и разкри някои подробности за автомобила. Техническите му характеристики, както и цената, обаче остават в тайна, като ще бъдат съобщени по-късно тази година.

Това е 6-ото поколение на хот-хеча, който дебютира през 1997 г. Той е изградено на 11-ата генерация на Civic и е най-мощният Type R, правен някога. Под капака му се намира познатия 2,0-литров турбомотор с 4 цилиндъра, който изпраща мощността към предните колела с 6-степенна скоростна кутия.

Мощността на двигателя не се разкрива, но при предишната генерация тя беше 320 к.с. за версиите за европейския и японски пазари, и 310 к.с. за американския. Колко точно развива моторът, предстои да разберем, но вече е ясно, че той няма електрическа добавка (твърдеше се, че новият Type R може да бъде „мек“ хибрид). И това е последният модел на Honda, който разчита на натурален двигател с вътрешно горене.

Знае се още, че колата е по-ниска, по-дълга и по-широка от предшественика си. Освен това тя получава и по-широк комплект гуми Michelin Pilot Sport 4S, като всичко това е позволило поставянето на нов рекорд за най-бърза обиколка на пистата „Сузука“ сред автомобилите с предно предаване.

На снимките се вижда голямо задно крило, но това не е единственото подобрение. Предната част е малко по-агресивна с мрежеста решетка на радиатора и ревизирани ъглови всмукателни отвори. Фините странични прагове се намират на калниците зад предните колела, които работят с всмукателните отвори, повишавайки ефективността на въздушния поток около автомобила.

Джантите и гумите запълват изпъкналите калници и за да се запази спортния вид, като хот-хечът има по-широки задни врати в сравнение със стандартния Civic. Закръглена задна част с дифузьор и ауспух с три тръби дават завършен образ на автомобила.

В салона отново се залага на комбинация от два познати цвята. В червено са спортните седалки, стелките и контрастните шевове, докато черното покрива останалите детайли, включително красивото табло на Civic, което е пренесено от стандартния модел. На дисплея на водача е добавен специален режим на шофиране +R, а бордовият регистратор на данни предлага информация в реално време за автомобила и как той реагира на действията водача.

Още снимки на новото поколение на Honda Civiv Type R - вижте в галерията:

fallback
  • #11
    туpe R ( преди 2 години )
    готино е да сравняваш голф и всякви такива трошки с това постижение на японското автомобилостроене камо ли да даваш оценка на дизайна и да го сравняваш с нещо от 70-те години.... очевидно нищо не разбиращи се изказват.... това е кола достигнала до тук благодарение на десетилетия разработки от доста напреднали инжинери.... както и да е, това е автомобил все пак, всеки има право да харесва различни неща.... но ако не си карал type R не се изказвай въобще, сериозно говоря!!!
  • #10
    Синдикат на Ало Изма ( преди 2 години )
    Фен съм на марката. Но! Казвал съм го и преди, и пак ще го кажа, Сивик изгуби очарованието си след 7- *** генерация. Вече никога няма да е малкият пъргав стегнат автомобил, който носи радост по завоите и не само с крещяшия си ВТЕК.
  • #9
    кеф ( преди 2 години )
    Пак ще има сецане на недоразумението Голф
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    дисплеи
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Тъмно червените седалки и мокети и тази ретро лента през таблото са като в кола модел 70-те години. Самото табло изглежда като на кола от 70-те години. Скоростният лост ни връща директно към максимум 2008-*** година. Никога японците не са си позволявали да правят толкова изостанал дизайн, тази кола трябваше да е новия Голф или Опел, а новия Голф 8-ца трябваше да е Хонда, просто защото той изглежда по-японски и с по-модерен интериор и модерно табло без бутони с голями дизплеи.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Най-грозния и безличен Сивик,който някога е произвеждан. Задницата е безобразно заеоблена и висока като СУВ купе, което е безобразен дизайн за спортен хечбек, предницата донякъде безлична, тази кола няма ръбове ,които да й предадат характер, изглежда като чаша с кафе и мляко,тоест не прилича на нищо,камо ли на спортен хечбек. Това табло никога не може да се каже че е модерно, дори да беше направено 1998-***, тая мрежеста лента,която минава през таблото би могла да бъде модерна 70-те години.
  • #5
    Хсххд ( преди 2 години )
    Хората явно просто не четат, това е единственият сайт със статии за автомобили. Поправете ме ако греша. Относно първият коментар, може би имаш предвид 350к.с.макс. аз залагам на 330 и 320 за us. Готина е колата, на изпроводяк трябваше да я направят класически хечбек. Ако някой пътешественик във времето я види, въобще няма да му хрумне, че е Сивик :))
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    вие работа нямате ли кой нормален чете статиите публикувани тук или цъка на картините отваряш страницата слизаш на коментариите и четеш преразказ по картинки и какво е искал да каже чукча писател
  • #3
    до #2 ( преди 2 години )
    Хората печелят от кликове. Жалко е но това е истината за тези неграмотници и из-ме-кя-ри от тази ко-ме-дия. Събират стотинки от кликове, а ползват материали откраднати от други медии и ги превеждат с гугъла и дори не си правят труда да прочетат копираното и да поправят грешките си. Те са толкова неграмотни, че може и да не ги забелязват. Обаче да трият коментари и да има тотална цензура е много демократично от тяхна страна и способства да имаме по-голяма свобода на словото.Абсолютни не-щаст-ници
  • #2
    смех ( преди 2 години )
    Една снимка едно зареждане на цялата страница годината е 2022-ра
fallback
Последни