fallback

Първата скоростна кутия с една предавка вече е в серийно производство

Китайската компания Wuling ще оборудва с нея хибридния кросоувър Xingchen

Китайската автомобилна компания Wuling разкри, че е започнала серийно производство на първата в света скоростна кутия само с една предавка. Електромагнитната хибридна DHT е предназначена за електрически платформи и в сравнение с традиционния хидравличен DHT, новата кутия има по-добра скорост на реакция и  предлага по-гладка работа. 

 

 

Според представител на Wuling след тестване е установено, че при ежедневно използване на хибриден автомобил в градски условия, в 95% от времето скоростта е по-ниска от 80 км/ч. И това е причината за новата разработка.

Традиционната хидравлична DHT обикновено страда от проблем със загуба на масло. При ниски температури вискозитетът се променя и това води до блокиране при превключване от електрически към другия режим. Според създателите на новата кутия, Wuling Hybrid използва електромагнитен комбиниран метод, така че няма влошаване на производителността, причинена от промени във физическите свойства на маслото, като осигурява по-бърза и по-плавна реакция на управление. Новата скоростна кутия работи добре и на високи обороти.

 

 

При средни и ниски скорости електромагнитният съединител е в изключено състояние, а двигателят генерира само електричество. При висока скорост електромагнитният съединител се захранва и комбинира, за да реализира директно електрическо задвижване, а моторът е пряко свързан към предната ос.

Чрез независима разработка на софтуер и възможности за калибриране, скоростта на двигателя може бързо да се регулира, за да се синхронизира с колелата, когато задвижването превключи. Точността на управлението е двойно по-висока от тази на традиционната DHT, а превключването на режимите е бързо и гладко, като общият КПД достига 98%.

 

 

Според обявената информация, първият хибрид, който ще бъде оборудван с новата скоростна кутия, ще бъде Wuling Xingchen (на снимката). Автомобилът е оборудван с 2,0-литров двигател с мощност 150 к.с. и тройна литиево-йонна батерия.

 

 

fallback
  • #15
    Ненчо ( преди 1 година )
    Самото понятие скоростна кутия с една предавка е нещо като оксиморон - иначе да - говорим за типичен електрокар вслучая - не напразно на ел. мобилите им викат тролеи, и електрокари
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    Евала на китаецо
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    На кутия с една скорост му се вика зъбно кололо
  • #12
    ivalin4o ( преди 2 години )
    Я!Интересна интерпретация на HSD на TOYOTA от 1996г.
  • #11
    Джипко Бибитков ( преди 2 години )
    Ми аз нищо не разбрах от тая статия :) .Баси превода...
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Психодесните, които ползват топла вода са русофили. Къпете се със студена бе джендове недо-кла-тени. Зимата стойте на студено и не пускайте климатици! Също така не зареждайте гориво, защото и то е руско! То бива да сте толкова зле ***, но вашето минава всякакви граници.
  • #9
    Газко Уазков ( преди 2 години )
    Вариатор с двойно действие му казват в Европа, Япония и САЩ....Ама, китайското "чудо", вероятно ще е с доживотна гаранция!... :)
  • #8
    Лорднекор ( преди 2 години )
    Скоростна кутия седна скорост се нарича редуктор
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Кой ти казва че русофил казва че русофобията е болест? Нормалните хора с нормално мнение за *** те е еди какъв си фил! Стегнете се, русофобията по света започва да струва скъпо. На прилагащия!
  • #6
    Бай Пешо ( преди 2 години )
    Явно, това е форум за индивиди с ментални проблеми. Седем от седем!
fallback
Последни