IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford представи най-мощния F-150

Версия Raptor R получава V8 двигател с мощност 700 конски сили

Още през февруари миналата година, представяйки новия F-150 Raptor с 3,5-литров V6 EcoBoost битурбо двигател, Ford обяви, че пикапът ще има още по-екстремна модификация, която ще получи V8 мотор и наставка R в името си. Тя вече е готова, като при премиерата американският производител съобщи, че започва да приема поръчки.


Ford F-150 Raptor R


Както се очакваше, новата модификация получи 5,2-литров V8 с механичен компресор, подобен на този в Mustang Shelby GT500. Двигателят обаче не е толкова мощен колкото при суперколага, като ще развива 700 к.с. и 868 Нм, но пък е специално адаптиран за използване извън пътя.

Подобно на стандартния Raptor, R-версията получава 10-степенна автоматична трансмисия и система за задвижване на всички колела със съединител на предния мост и електромеханично заключване на задния диференциал. Ford F-150 Raptor R има и електронно контролирани амортисьори Fox, както и разширени арки на калниците.


Ford F-150 Raptor R


Визуално пикапът с V8 се отличава със своята черна решетка, брони и оригинален капак на двигателя. Както и стандартния Raptor, новата версия е оборудвана с изпускателна система, чиито настройки се променят със специален клапан, спортни седалки, офроуд круиз-контрол, мултимедия с 12-инчов сензорен екран и множество друго стандартно и допълнително оборудване.

При навлизането си на пазара Ford F-150 Raptor R ще трябва да се конкурира с Ram 1500 TRX, чийто 6.2-литров V8 развива 712 к.с. и 881 Нм.


Още снимки на новия суперпикап на Ford - вижте в галерията:

Снимки: Ford


0 от 500
  • #1
    2 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Електрическият f150 дали не беше повече коне? Но дори да не е повече коне, ще има доста по-добри офроуд способности и по-добър въртящ момент, защото както мощността така и въртящият момент не е нужно да се разпределят от един-единствен двигател