IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen не се отказва от ДВГ - пуска нов 1.5L TSI

Агрегатъг получава подобрена система за активно управление на цилиндрите

Volkswagen явно все още вярва в двигателите с вътрешно горене, като току-що представи ново поколение на 1,5-литров бензинов турбомотор с името TSI evo2. Според германския автомобилен производител, този агрегат ще засенчи своя предшественик по отношение на разход на гориво и нивата на вредни емисии (CO2).


Volkswagen 1.5 TSI evo2


Първоначално 4-цилиндровият агрегат ще се предлага само с мощност от 150 к.с. и само за моделите T-Roc и T-Roc Cabriolet. До края на година различни модификации на 1.5 TSI evo2 ще се появят и на други модели на марката, но Volkswagen засега не посочват кои ще бъдат те.

При разработката на мотора инженерите на компанията са преместили катализатора и бензиновия филтър, които вече използват един модул за контрол на емисиите, което подобрява ефективността.

Друг ключов аспект е подобрената система за активно управление на цилиндрите ACTplus. Тази технология работи, като подобрява активирането и деактивирането на два от четирите цилиндъра. Горивният процес също е оптимизиран, като докато двигателят работи при ниски и средни натоварвания (обороти), вторият и третият цилиндър не се запалват.


Volkswagen T-Roc Cabriolet


Подобренията по агрегата включват турбокомпресор с променлива геометрия, система за впръскване под високо налягане (350 бара), стени на цилиндрите с плазмено покритие за намалено триене и бутала с отлети охлаждащи канали. Твърди се също, че новите двигатели TSI evo2 са предназначени за горива с възобновяеми енергийни съставки, като така VW иска да подготви и една нова технология на бъдещето.

Освен това, TSI evo2 е подходящ за различни нива на хибридизация, както и за системна мощност до 272 к.с., когато се използва в plug-in хибридна система.


0 от 500