fallback

Какво е бъдещето на малките автомобили?

Електрификацията кара производителите да търсят различни решения за ниските сегменти

В продължения на десетилетия малките автомобили представляваха сериозен дял от продажбите в Европа, тъй като бяха идеалното превозно средство за голяма част от градовете. Те са маневрени и икономични, което им дава сериозно предимство пред останалите предложения на пазара. Постепенно обаче те се превръщат в сериозно предизвикателство за производителите, тъй като печалбите от тях са малки, а внедряването на нови технологии ги оскъпява и ги прави все по-трудно продаваеми.

В новите условия на електрификация на индустрията, когато светът се насочва към по-скъпи електромобили, а стандартите за безопасност се покачват, бъдещето на малките коли е поставено на карта. Много производители вече се отказват от такива автомобили, защото не могат да постигнат цена, от която да печелят. Друг пък продължават да залагат на тях поне до 2025 г., когато ще бъде въведен новия екологичен стандарт Евро-7. А какво ще стане след това, предстои да видим.

Имат ли бъдеще малките коли? (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #15
    До долния ( преди 2 години )
    Най-продавания електромобил в Китай - единственият който продава повече от Тесла, е с литиево-йонни батерии, airbag, ABS и климатроник и струва малко над 4000 долара. Така, че хайде стига с мантрите и опорните точки, че за толкова пари в Китай струват рикша с оловен акумулатор 12 волта!
  • #14
    Реалист ( преди 2 години )
    Малките градски коли са направени в китай и са с обикновени акумулатори, а не батерии. Цената им е около 5000 евра, а частите им са стотинки. Ако големите производители не могат да се справят с конглокенцията, толкова по-зле за тях.
  • #13
    До долния 12 ( преди 2 години )
    Какво казваш: Обслужване и гориво на ДВГ с 1000коня за 50 хил.км струва повече от чисто нова Тесла.
  • #12
    До долния ( преди 2 години )
    Респект! Малко са хората които си признават грешките! Поздравявам те за мъжеството!Така е. Няма как голям и мощен автомобил да струва колкото малък, но за разлика от ДВГ, разлика в зареждането и обслужването на малък електромобил 100 коня и два пъти по-голям и тежък 1000 коня автомобил почти няма. Обслужване и гориво на ДВГ с 1000коня за 50 хил.км струва повече от чисто нова Тесла.
  • #11
    До 10 ( преди 2 години )
    Всъщност прав си греша за разхода или поне няма подробности за градски такъв но голямото тегло значи и повече връщане на ток. Като цяло е вярно че разликата в разхода дори между Фиат 500е и Тесла У е смешна но разликата в цената си остава двойна
  • #10
    До долния ( преди 2 години )
    Ти да видиш? И как го реши това? Дай разходите по каталог да вземем да сравним?
  • #9
    До 6 ( преди 2 години )
    И при електромобилите си остава разликата в цената и донякъде в разхода къде ще сравняваш примерно 500е и ЗОИ с Модел У първите са към двойно по-евтини и поне в града имат значително по-нисък разход
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Тесла ще стане масова колкото Жугати Широн ще стане масово
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    И при нормалните и при СУВ моделите в Европа малките модели са по-продавани както си е било по принцип и най-вероятно ще си остане. Не знам що за глупости са това и при хибридите малките са значително по-евтини и продавани цените растат процентно долу-горе еднакво за всички без значение размера големите поскъпват повече а марките продаващи главно малки коли в Европа като Пежо-Ситроен, Фиат и Рено не съм чул да са пред фалит да ги съжалиш направо
  • #6
    До долния ( преди 2 години )
    То затова Тесла модел У възнамерява да стане най-продавания автомобил в Европа, като заработи фабриката на пълни обороти.Малките автомобили се купуваха, защото имат много по-нисък разход на гориво, но вече електромобилите имат по-малък от тях, ако смяташ в пари. За разлика от ДВГ, малките и големите електромобили не правят кой знае каква разлика в разхода. Освен това, ако прочете статията, колкото и да е голямо търсенето, няма да има предлагане, за да се осъществят продажби.
fallback
Последни