IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Вижте Mercedes-AMG One в действие

Хиперколата стъпи на легендарна германска писта (ВИДЕО)

Mercedes-AMG One е един от най-амбициозните проекти за пътни автомобили, достигали до серийно производство. Тази впечатляваща хибридна хиперкола използва технология, взета директно от болид на Mercedes-AMG от Формула 1, като най-после разполагаме с видео, заснето от самия автообил, за да видим как се справя той на легендарната германска писта „Хокенхаймринг“.


Mercedes-AMG One


За първи път Mercedes-AMG One беше показан през 2017 г., когато германската компания обяви, че ще пусне ограничена серия от хиперколи, използващи задвижване от Формула 1. Трудностите при трансформирането на състезателен двигател в задвижваща система, подходяща за използване по пътищата, бяха много и на инженерите им трябваха няколко години, за да създадат надежден задвижващ механизъм, който произвежда впечатляваща производителност, като същевременно остава съвместим с разпоредбите за емисии.

Вече е известно, че двигателят на Mercedes-AMG One ще бъде произведен в същата фабрика за двигатели на AMG в Бриксуърт, където се сглобяват агрегатите, използвани във Формула 1. Комбинираната мощност на хибридната хиперкола е умопомрачителните 1049 к.с., а заради сложността на задвижващата система не може да бъде посочен максималния въртящ момент.


Mercedes-AMG One


В сърцето на агрегата е 1,6-литров V6 двигател с турбокомпресор, известен като PU106C, който се развърта до 11 000 об/мин и произвежда 574 к.с. И тъй като този двигател е взет от Формула 1, той разполага и с MGU-K - електрически мотор, прикрепен към V6, който развива 163 к.с. Освен това, колата използва и по един електромотор на всяко предно колело (това го няма в болидите от Формула 1), като това добавя още 326 к.с.

За да подкрепи това впечатляващо задвижване, Mercedes-AMG One , чиято каросерията е от въглеродни нишки, използва сложно окачване, подобно на това на болидите във Формула 1. Колата получава и редица аеродинамични детайли, както и специален режим DRS, който позволява развиването на по-висока скорост при движение на писта.



0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ми то има и много по-бързи и добри автомобили от тези на Ферари, ама тва не им пречи да искат по половин милион евра и да чупят рекорди по продажби. Историята и наследството на Мерцедес трудно може да бъде сравнявана с който и да е производител. Не знам колко импотентен тип трябва да си, за да предпочетеш оня електрически миксер, пред това да управляваш звяр като този от статията. То не е само ускорение от 0 до 100. Който разбрал - разбрал. Който не - просто не е за автомобилните форуми. :)
  • #7
    1 rate up comment 2 rate down comment
    PLAID ( преди 1 година )
    До 300-350 One е доста назад от Plaid със сликове, какво остава за Rimac или Roadster II. Това всеки го знае.
  • #6
    1 rate up comment 5 rate down comment
    мрсзим позьори ( преди 1 година )
    Тесла повече и рякета няма да изстрелят нямат двигатели за тях клоуна Мъски лети към дъното
  • #5
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Тесла не е Добро сравнение, въпреки че написаното е вярно и дори конфекцията Тесла, направи по-бърз автомобил от най-бързия Mercedes. Но все пак Тесла е най-богатата автомобилна компания и буквално и преносно разполага с ракетни технологии.Обаче по-големия срам е, че една гаражна Хърватска фирма направи по-добър и значително по-бърз автомобил от най-бързия Mercedes. При това го направи за много по-кратко време и с много по-малко проблеми.Дали стогодишните имат бъдеще?
  • #4
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До 2 ( преди 1 година )
    Прав си в сравнение с Тесла Роудстър е по-бавен (опорката е че няма значение), 10 пъти по-скъп (също няма значение нали за това е 10 пъти по-скъпо и рядко за да е по-бавно) но пък зарежда бързо и на едно "кратко и обичайно" 1500км пътуване Теслата ще зарежда с половин час повече (фатално:D) разбира се все тая дали ще е Тесла или друга марка с подобен модел
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Като ускорение е доста идентично с Ферари Страдале, теглото е 100кг повече, цената е 5 пъти по-висока а да и разхода е по-нисък :D
  • #2
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Последният мохикан ( преди 1 година )
    След толкова трудности, със сигурност съжаляват, че въобще са почнали този проект, от който както икономически така и репутационно ще са на загуба. Много по-смислено беше да вложат всички тези сили и средства в спортен електромобил, който ще има бъдеще и ще може да се надгради, за разлика от този автомобил, при който всички сили и средства са хвърлени на вятъра, защото със сигурност няма да има наследник.
  • #1
    2 rate up comment 4 rate down comment
    смех ( преди 1 година )
    И кое е легендарното на Хокенхаймринг.Не бъдете като германците да се опияняват в собствената си глупост