fallback

Rimac най-после започна производството на Nevera

Хиперколата с 4 електромотора е първият сериен автомобил, направен в Хърватия (ВИДЕО)

След 5 години разработка и тестове хърватската компанията Rimac най-после успя да стартира серийното производство на хиперколата с 4 електрически мотора Nevera. Това е първият сериен автомобил, произведен в Хърватия, като преди да стигне до конвейера, той е сменил 3 поколения технология за задвижване.

За създаването на окончателния вариант са използвани 18 прототипа, 45 краш-теста и са положени 1,6 млн колективни часа изследвания и разработки. Това е огромно усилие, особено за малка компания, която трябваше да се справи с глобална пандемия, криза с чипове и милиони други проблеми.

Първият сериен модел е с цвят перла Callisto Green с джанти Graphite Vertex и интериор от Sand Alcantara. Въпреки, че автомобилът с производствен номер 000 е напълно готов, той ще остане собственост на компанията Bugatti-Rimac, като ще се използва за изложения.

Плановете на компанията предвиждат годишно производство от 50 бройки, като за продажбата им ще се грижат 25 дилъра по цял свят. Колите за първата година вече са разпродадени, като всяка от тях ще бъде уникална и ще се различава от останалите. За целта са подготвени 36 различни цвята на каросерията, които може да бъдат комбинирани с допълнителни „ливреи“.

Серийната Nevera ще се предлага и с различни варианти на оборудване, като всички те включват карбонови детайли. Един от тях е с напълно голо карбоново тяло, а клиентът ще разполага и с огромен избор от цветна кожа, алкантара, контрастни акценти и метални елементи за интериора.

Задвижването на хиперколата става с 4 електромотора със съвкупна мощност от 1887 к.с. и 2370 Нм. Те се захранват от батерия с капацитет 120 кВт/ч, като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 1,9 секунди. А разстоянието от 1/4-миля се изминава за 8,5 секунди.

fallback
  • #4
    До долния ( преди 1 година )
    Има една малка подробност. Dragstera след това ускорение се прибира в бокса и му се прави основен ремонт за следващото ускорение . Тоест на всеки 400м му се прави основен ремонт, докато този автомобил на 400 хиляди километра ще е сменял само гуми и спирачки и за разлика от dragstera можеш да идеш да си закараш детето на училище, да идеш до магазина, до работа и където се сетиш с него. Това че с 20 лв за зареждане със своите 2000 коня ще мине повече километри отколкото Поло, няма да коментирам.
  • #3
    Знаещ и Можещ ( преди 1 година )
    Фякта е че топ фюъл драгстър прави 1/4 миля за 5секунди.Освен това 120квт/ч батерия при тояа каране едно 200км ако изкара пробег па добре
  • #2
    Обективно ( преди 1 година )
    и няколко милиона от баща си.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Невероятен автомобил, а хърватина започна буквално в гаража преди двайсетина години.
fallback
Последни