fallback

Honda представи новото CR-V

Шестото поколение на кросоувъра е най-голямото в историята

Японският производител Honda представи официално 6-ото поколение на кросоувъра си CR-V. Още през май и юни компанията показа няколко снимки на екстериора, както и една на интериора, така че изненади относно дизайна на популярния модел няма, но вече са известни и повечето технически подробности.

Новият кросоувър е с цели 9 см по-дълъг и с 1 см по-широк от предшественика си, като това е най-големият CR-V в историята. Разстоянието между двете оси е увеличено с 4 см и така има много повече място за краката на пътниците на втория ред седалки. Освен това, моделът може да се похвали и с най-големия багажник – 1082 литра.

Автомобилът е оборудван с нова радиаторна решетка в стила на Ridgeline или на новия HR-V, с по-тясно осветление и с преработени брони. Така новият CR-V изглежда по-груб и по-агресивен от предшествениците си – нещо, което Honda обяви още преди няколко години, докато моделът беше в процес на разработка.

Повечето от детайлите в интериора са взети от новия Civic, което също се знаеше предварително. Базовият вариант е с два 7-инчови дисплея – на приборния панел и на информационно-развлекателната система. Срещу допълнително заплащане клиентът може да получи 9-инчов сензорен екран. 

Освен това CR-V получава предни седалки с подобрена странична поддръжка, както и гуми с размери 18 и 19 цола. За да се движи „по-спортно“ кросоувърът, инженерите на Honda са увеличи с 15% твърдостта на каросерията и са преработили задното многозвенно окачване.

От Honda допълват, че централната конзола на новия CR-V предлага повече място за съхранение на предмети от всеки друг автомобил в този клас. Android Auto и Apple CarPlay са част от стандартното оборудване на модела, както и пакетът от системи за безопасност Honda Sensing с подобрена широкоъгълна камера и радар.

За първи път за модела се предлага асистент за спускане по наклон, който работи при скорост от 3 до 19 км/ч. Има и специален профил за движение по снега, като водачът вече може да избира между 4 режима - Normal, Econ, Snow и Sport.

Засега е известно, че при излизането на пазара в САЩ ще се предлагат 4 нива на оборудване. Първите две - Junior EX и EX-L, разчитат на познатия 1,5-литров турбомотор с 4 цилиндъра, развиващ 193 к.с.

Следващите две - Senior Sport и Sport Touring, се задвижват с модернизирана хибридна система, с 2,0-литров бензинов двигател и два електромотора. Съвкупната мощност е 207 к.с. и 335 Нм. Скоростната кутия е CV-T, а системата за задвижване на четирите колела Real Time AWD е значително модернизирана, като тя е опция за всички версии, с изключение на Sport Touring, където е част от стандартното оборудване.

Още снимки на новото поколение на Honda CR-V - вижте в галерията:

Снимки: Honda

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Предимства никакви градска кола навън харчи вътре пак харчи ама по-малко колко да е малко 4на сто при тия цени пак е нещо поне не трябва да зареждаш в контакта но пак подържаш две коли двг и ел кола без преден багажник и орязан заден багажник.Прибирането на седалките компенсира но само донякъде
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Откъм дизайн, пгромно подобрение. Не че е красива, но поне не е противна.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Егати Маздата!
  • #2
    край ( преди 2 години )
    Не е уауу, но е доста добре.
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Поредният скучен автомобил. Отоеде Мазда, отзаде не се знае какво. Клъстера нощем ще ти избоде очите, централния екран като "Опера" отпреди 50 години. Финеса е някъде захвърлен между компютрите където е проектирано това.
fallback
Последни