fallback

Honda представи новото CR-V

Шестото поколение на кросоувъра е най-голямото в историята

Японският производител Honda представи официално 6-ото поколение на кросоувъра си CR-V. Още през май и юни компанията показа няколко снимки на екстериора, както и една на интериора, така че изненади относно дизайна на популярния модел няма, но вече са известни и повечето технически подробности.

Новият кросоувър е с цели 9 см по-дълъг и с 1 см по-широк от предшественика си, като това е най-големият CR-V в историята. Разстоянието между двете оси е увеличено с 4 см и така има много повече място за краката на пътниците на втория ред седалки. Освен това, моделът може да се похвали и с най-големия багажник – 1082 литра.

Автомобилът е оборудван с нова радиаторна решетка в стила на Ridgeline или на новия HR-V, с по-тясно осветление и с преработени брони. Така новият CR-V изглежда по-груб и по-агресивен от предшествениците си – нещо, което Honda обяви още преди няколко години, докато моделът беше в процес на разработка.

Повечето от детайлите в интериора са взети от новия Civic, което също се знаеше предварително. Базовият вариант е с два 7-инчови дисплея – на приборния панел и на информационно-развлекателната система. Срещу допълнително заплащане клиентът може да получи 9-инчов сензорен екран. 

Освен това CR-V получава предни седалки с подобрена странична поддръжка, както и гуми с размери 18 и 19 цола. За да се движи „по-спортно“ кросоувърът, инженерите на Honda са увеличи с 15% твърдостта на каросерията и са преработили задното многозвенно окачване.

От Honda допълват, че централната конзола на новия CR-V предлага повече място за съхранение на предмети от всеки друг автомобил в този клас. Android Auto и Apple CarPlay са част от стандартното оборудване на модела, както и пакетът от системи за безопасност Honda Sensing с подобрена широкоъгълна камера и радар.

За първи път за модела се предлага асистент за спускане по наклон, който работи при скорост от 3 до 19 км/ч. Има и специален профил за движение по снега, като водачът вече може да избира между 4 режима - Normal, Econ, Snow и Sport.

Засега е известно, че при излизането на пазара в САЩ ще се предлагат 4 нива на оборудване. Първите две - Junior EX и EX-L, разчитат на познатия 1,5-литров турбомотор с 4 цилиндъра, развиващ 193 к.с.

Следващите две - Senior Sport и Sport Touring, се задвижват с модернизирана хибридна система, с 2,0-литров бензинов двигател и два електромотора. Съвкупната мощност е 207 к.с. и 335 Нм. Скоростната кутия е CV-T, а системата за задвижване на четирите колела Real Time AWD е значително модернизирана, като тя е опция за всички версии, с изключение на Sport Touring, където е част от стандартното оборудване.

Още снимки на новото поколение на Honda CR-V - вижте в галерията:

Снимки: Honda

fallback
  • #15
    Ачо ( преди 2 години )
    Искам го !
  • #14
    Иван ( преди 2 години )
    Хубава количка каква и е цената ?
  • #13
    Димитър ( преди 2 години )
    Между другото повечето от вас с нетърпение чакат да минат 15 години за да могат да посмеят да си помислят да си купят тази Хонда. Жалки нещастници.
  • #12
    Димитър ( преди 2 години )
    Браво на всички оплювачи, каращи 25+ годишни пасати и цедки. Всички очевидно сте безкрайно надарени инженери и дизайнери. Повечето изпитвате финансови затруднения да си напълните дори газовата бутилка на таралясника, но на критиката под селската асма с чашка домашна сте царе.
  • #11
    Аз ( преди 2 години )
    Ми и те станаха комерс жалко
  • #10
    До 8 ( преди 2 години )
    В България, предполагам като досега, ще е само хибрида. Там няма турбо, няма и реално трансмисия. Карал съм актуалния модел, доста тих (ако не се опитваш да караш със 150), добро окачване, просторен е.Като цяло това е кола за вече по-улегнали хора. Новия дизайн не ми харесва. Няла нищо уникално в него.
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    CR-V само, ако е старото с атмосферният 2.0 мотор 150 к.с. Безупречен автомобил, много здрав и практичен. Доказал се е като голяма работна машина без изненади. Същото е с РАВ 4. И това е много добро предложение с подобни характеристики и функционалност. Която от двете да изберете, няма да сгрешите. Големи кучета са.
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Както и да го гледа човек си е абсолютно подобие на Рав4. И предница и задница. Ако и в техниката приличаше, нямаше да има грешка, но с този турбиниран мотор с директно впръскване ме съмнява да е надежден автомобил, какъвто трябва да е всяка Хонда. Чуват се отзиви, че има прекомерен разход на масло този мотор. Добро решение е хибрида, но там трансмисията не ми е ок. На Тойота е с планетарни предавки и е вечна и необслужваема почти. Само масло на 90 000 км и нищо повече.
  • #7
    Тошко ( преди 2 години )
    На мен лично доста повече ми допада от Рав4 като за паркетен джип.
  • #6
    hhh ( преди 2 години )
    Само аз ли виждам RAV4 ?
fallback
Последни