IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Тази Dacia Logan се продава за 35 000 евро

На толкова е оценена състезателна кола, разработена в Румъния

Dacia Logan е известен като скромен седан с четири врати, който технически е свързан със Sandero с пет врати и със Sandero Stepway. Въпреки това, екземплярът на снимката, който в момента е обявен за продажба в Румъния, е доста различен, тъй като е превърнат в състезателна кола.


Dacia Logan


Автомобилът се предлага от професионалния пилот Космин Йон, който го е превърнал в кола за състезания. Тя е произведена през 2020 г., като е базирана на предишното поколение на Logan. С изключение на голото шаси и осветителните модули, машината няма много общо с пътната версия на румънския седан, тъй като повечето компоненти са модернизирани.

Каросерията е направена от фибростъкло, включваща значително по-широки предни и задни калници, странични вентилационни отвори, изработени по поръчка предна и задна броня, голям сплитер, разширения на страничните прагове и заден дифузьор.


Dacia Logan


Формите за всички персонализирани панели на каросерията се доставят с автомобила, за да може бъдещият собственик да направи нови, ако катастрофира. Боядисаните в бяло 17-цолови състезателни джанти (налични са два комплекта) са обути в различни комплекти гуми Michelin и Avon.

Интериорът е лишен от всякакви ненужни компоненти, като предлага ролкейдж, две спортни седалки OMP, ръчна спирачка в състезателен стил, волан Momo, главен блок Syvecs S7i ECU и автоматична пожарогасителна система. Благодарение на мерките за намаляване на теглото – включително прозорците от плексиглас, състезателната Dacia Logan тежи само 1050 кг.


Dacia Logan


Под предния капак се крие произведен от Renault 2,0-литров двигател F4R, подобен на този, използван от механично свързания Renault Sandero RS в Южна Америка. Агрегатът развива 220 к.с., което е значително повече от която и да е от опциите за задвижване в стандартния Dacia Logan. Мощността се предава към предния мост чрез нова 6-степенна секвенциална скоростна кутия на Sadev.

Окачването е напълно обновено от BC Racing и включва трипосочни регулируеми пружини от INTRAX. Спирачките са разработени от Ksport и AP racing. Цената на състезателна кола очевидно е по-висока от всеки пътен екземпляр от същата марка – 35 000 евро.


Още снимки на състезателната кола - вижте в галерията:

0 от 500