fallback

Китайци изпревариха Tesla и са №1 по продажби в света

За първите 6 месеца на година BYD е реализирала над 641 000 електромобила на пазара

Китайската компания BYD е продала повече от 641 000 електрически превозни средства през първите шест месеца на тази година, изпреварвайки Tesla по този показател, съобщават медиите в страната.

Само за година продажбите на BYD са се увеличили с 315% и така китайският концерн става световен лидер в продажбата на електромобили. Той оставя зад себе си американската Tesla, чийто резултат за шест месеца е 564 000 продажби.

Самата BYD обяви, че от март е прекратила производството на автомобили с бензинови двигатели. От компанията са категорични, че в бъдеще техният автомобилен бизнес ще се фокусира върху изцяло чисти електрически превозни средства и плъг-ин хибридни автомобили.

В същото време обаче концернът ще продължи да предоставя на клиентите, които вече притежават автомобили с бензинов двигател, подобрено обслужване и следпродажбена гаранция, както и доставка на резервни части през целия жизнен цикъл на превозните средства.

Едновременно с това BYD обмислят и сериозно разширяване на производството, като са един от кандидатите да правят автомобили под възродената марка „Москвич“ в бившия завод на Renault в Москва. Другите два варианта, които руснаците разглеждат, са също китайски - компаниите JAC и FAW.

fallback
  • #25
    Продължение ( преди 2 години )
    Тесла не си произвежда нито чиповете, нито батериите сама, но както виждаш няма особени проблеми, именно защото е подписала договори за увеличаващи се доставки с производителите, за разлика от останалите автомобилни компании, които заради кризата ограничиха заявките за чипове, а сега производителите не могат да им ги произведат веднага, защото са затрупани с други заявки.Тесла от друга страна строи нови фабрики и има гарантирани растящи с 50% доставки до 2030 г. Другите нямат подобни договор ...
  • #24
    анонимен ( преди 2 години )
    Нали се сещаш че няма как тесла да продава по 10 млн коли колкото продава Тойота в момента
  • #23
    До долния ( преди 2 години )
    Ако знаеш колко си далече от истината. Тесла през 2015 година, когато произвеждаше 50 хиляди бройки си остави дългосрочен план за 50% годишен ръст на продажбите до 2030 година, когато да произвежда 20 милиона автомобила. Засега се справя повече от добре и средния ръст е над 50%. Всъщност точно това е най-голямото предимство на Тесла, защото има дългосрочни договори до 2030 година за увеличаващи се продажби.
  • #22
    смех ( преди 2 години )
    А Народнатавагина къде са
  • #21
    До долния ( преди 2 години )
    Ако мислиш, че Тесла ще качва всяка година с 50% продажбите си, значи си на сериозни наркотици. Автомобилостроенето е все още свито заради чипове и пандемията, единствения плюс на Тесла, е че си произведат сами чиповете. Другите компании също започват да наваксват с чипове и технологии. Почти всички големи имат или кола сравнима с тези на Тесла, или надминаващи ги, за сродни пари. Единственото което остана на Тесла е ускорението, от което се интересуват децата. С всичко друго е на зад.
  • #20
    До долния ( преди 2 години )
    Почти всичко, което си написал е вярно. Има обаче едни тънки подробности на които не е лошо да обърнеш внимание.Точно преди 10 г., Volkswagen и Toyota произвеждаха по повече автомобили годишно, а Тесла за първите пет месеца беше произвела толкова, колкото в момента произвежда на ден. Тази година Toyota и Volkswagen са произвели по-малко отколкото миналата година, а Тесла е произвела 50% повече и всяка година произвежда по 50% повече от миналата. Остават и 3-4 г. да ги стигне и задмин ...
  • #19
    KARASHIKA ( преди 2 години )
    Така е - В Европа или САЩ измислят нещо, хвърлят 2-3 трилиона за разработка и развой, Китайците го копират за 1-2 години и стават лидери. А честито
  • #18
    Хвалипръц ( преди 2 години )
    Тойота за първите 5 месеца само има над 4.2 милиона продажби, следват ВАГ с над 3. В сравнение с тях BYD и Тесла с по 500 хиляди продажби са някакви джудженца. Но BYD поне си произвеждат батериите сами, за разлика от Тесла, които основно чакат на външни доставчици.
  • #17
    До долния ( преди 2 години )
    Явно само поло си имал от 100 годишните и за това си мислиш, че Лексус е кола
  • #16
    До долния ( преди 2 години )
    Така е! Като не можем да си позволим Фолксваген поло на 20 години, ще караме чисто нов lexus
fallback
Последни