fallback

Китайци изпревариха Tesla и са №1 по продажби в света

За първите 6 месеца на година BYD е реализирала над 641 000 електромобила на пазара

Китайската компания BYD е продала повече от 641 000 електрически превозни средства през първите шест месеца на тази година, изпреварвайки Tesla по този показател, съобщават медиите в страната.

Само за година продажбите на BYD са се увеличили с 315% и така китайският концерн става световен лидер в продажбата на електромобили. Той оставя зад себе си американската Tesla, чийто резултат за шест месеца е 564 000 продажби.

Самата BYD обяви, че от март е прекратила производството на автомобили с бензинови двигатели. От компанията са категорични, че в бъдеще техният автомобилен бизнес ще се фокусира върху изцяло чисти електрически превозни средства и плъг-ин хибридни автомобили.

В същото време обаче концернът ще продължи да предоставя на клиентите, които вече притежават автомобили с бензинов двигател, подобрено обслужване и следпродажбена гаранция, както и доставка на резервни части през целия жизнен цикъл на превозните средства.

Едновременно с това BYD обмислят и сериозно разширяване на производството, като са един от кандидатите да правят автомобили под възродената марка „Москвич“ в бившия завод на Renault в Москва. Другите два варианта, които руснаците разглеждат, са също китайски - компаниите JAC и FAW.

fallback
  • #35
    До долния ( преди 1 година )
    Успокой се малко, поеми въздух, Тесла ще оцелее. Качеството в новия завод в Тексас е много по-високо. Вдигат цените вече няколко пъти за да намалят търсенето, защото са натрупали заявки за около година напред, които трудно изпълняват, но заявките вместо това растат. Заради вдигането на цените вече са на 35% брутна печалба която е немислима за останалите, а фабриката им не в Тайван, а в Китай, където е и пазара. Тесла е вторият най-продаван електромобил в Китай.
  • #34
    Ехо ( преди 1 година )
    Не мога да коментирам качеството на автомобилите. Но тесла има няколко приблема-цената скача рязко, четох че са на загуба и целтата е да не гълтат много вода и ако може да запазят работниците, основно се произвеждат в Китай и там им е най големия пазар , при една война между Тайван и Китай какво ли ще стане с бизнеса им.
  • #33
    анонимен ( преди 1 година )
    Каква драма! Явно трябва да триете повече коментари на дизела и адвоката.
  • #32
    До долния ( преди 1 година )
    Сега разбра ли защо ти трият коментарите? Защото се опитваш да обориш изброените факти с лични обиди към този който ти е изброил фактите за да се аргументира.Ти ще кажеш ли някой факт, но за Тесла, а не относно този който е написал коментара?Защо смяташ че няма да може да продаде повече от 1,5 милиона автомобила годишно, след като за поръчка се чака няколко месеца, въпреки че се произвеждат по 120 хиляди на месец?
  • #31
    анонимен ( преди 1 година )
    Анти-Тесладжиите показват поразително ниво на тъпота и неинформираност...Това, че на вас нещо ви се иска не значи, че е така и ще стане.
  • #30
    Продължение ( преди 1 година )
    А милион и половина ме накара да се смея истерично. За последния месец Тесла произведе 120 хиляди броя, като заводите в Тексас и Берлин току-що започват производство в много малък обем, а в началото на този месец затварят фабриките в Берлин И в Шанхай, за разширяване на производствения капацитет. Дори сегашните 120 хил. месечно са 1,44 милиона производствен капацитет. Тоест доста са изпреварили първоначалните планове и до края на годината ще ги изпреварят още повече - около или над 2 милиона
  • #29
    До долния ( преди 1 година )
    Ето че и сам си си отговорил. Тесла не може да си позволи да започне да произвежда нови модели, преди да е задоволила търсенето на старите, а както се вижда, вече продава по милион автомобила само от двата си модела, като току-що стартира производството на бъдещия най-продаван модел в света Tesla model y в двете си нови фабрики, но и за тях не стигат батерии, да не говорим за нови модели и камиони за които са необходими адски много батерии.
  • #28
    До 26 ( преди 1 година )
    Вие треслафилите наистина ползвате някакви много силни наркотици. Как си представяш, че тоя кашон ще стане най-продаваната марка на всички времена. Това няма как да стане. Фолксваген заедно с всичките си десетина марки коли, камиони, бусове и мотори не може да направи толкова и в най-силните си години. Пак повтарям десетина марки с много модели всякакъв тип превозни средства. Я вземи да слезеш малко на земята, че от Марс си личи, че си максимум осми клас, за да се излагаш толкова грубо.
  • #27
    анонимен ( преди 1 година )
    Хаха, ти си на екстази. Едно са плановете, а друго реалността. Тя Тесла имаше планове още преди няколко години да пусне пикапа и роудстъра, но само взе парите на баламите. Тесла никога няма да прехвърли милион и половина. Още повече с тези реално два продаваеми модела, които са вече стари и не конглокентно способни, защото изостават и по пробег, а вече и по прословутото им ускорение. От модел Х и S продават по минимални бройки, само да ги има.
  • #26
    До 24 ( преди 1 година )
    Ти четеш ли въобще? За какви 10 милиона говориш като Тесла има за цел 20 милиона през 2030 година. Още тази година може да продава колкото BMW и мерцедес взети заедно, ако можеше да ги произведе, защото има неизпълнени заявки за около 3 милиона автомобила, заради които е вдигнала печалбата на 35%, за да ограничи новите заявки да не се трупат. Ако намалее търсенето, спокойно могат да свалят цените, за да го увеличат. Но пък BMW Mercedes Toyota и Volkswagen не могат да продават повече.
fallback
Последни