fallback

Може ли Dacia Duster да се бори с Land Rover Defender извън пътя?

Резултатите от състезанието между двата всъдехода са изненадващи (ВИДЕО)

Екипът на от YouTube канала-Carwow реши да проверят дали новата Dacia Duster със своя 1,5-литров двигател може да победи скъпия Land Rover Defender с двойно по-голяма агрегат. Двата автомобила се състезаваха на тежък терен, като тестът се състоеше от 6 етапа.

Във Великобритания Dacia Duster със задвижване на всички колела, струва 22 590 лири (26 600 евро) в най-високо си ниво на оборудване. Румънският кросоувър разполага с 1,5-литров дизелов мотор със 110 к.с. и 6-степенна механична скоростна кутия. Максималният въртящ момент е 260 Нм.

Срещу нещо се изправя Land Rover Defender, който може да се похвали с 3,0-литров двигател с 300 к.с. и 650 Нм въртящ момент. Моторът е комбиниран с 8-степенна автоматична скоростна кутия, система за задвижване на четирите колела и два блокажа на диференциала. Британският всъдеход има въздушно окачване и богато оборудване, като струва 4 пъти повече – 84 200 лири (97 800 евро).

На пръв поглед състезанието изглежда напълно безсмислено, тъй като Defender превъзхожда Duster по всички показатели. Във видеото обаче се вижда, че нещата не стоят точно така, като моделът на Dacia издържа с чест всички изпитания и почти не отстъпва на луксозния си противник.

В някои тестове – като маневриране по тясна и неравна горска пътека, например, Duster дори се оказва по-добър. Причината е в по-простата и по-лека конструкция на румънския кросоувър, който в крайна сметка остана само на точка от Defender след преминаване на всички изпитания.

„Като се има предвид огромната разлика в цената, можем да кажем, че Duster е една истинска малка легенда“, коментира и водещият Мат Уотсън, който остана изумен от представянето на румънеца.

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Да се чуди човек защо хората с пари биха взели Дефендър, а не Дъстър...
  • #7
    Газко Уазков ( преди 2 години )
    За един лаик едва ли има съществени разлики, освен в цената. Е, ако лаикът е някоя кифла, естествено, Лендът печели заради лукса. Честно казано, бих купил Дъстъра, ако ми трябва евтино муле. Лендът е доста капризна и проблемна машина. За неговите пари, японец. Иначе, най-доброто все още е Г клас на Мерцедес.
  • #6
    до#5 ( преди 2 години )
    Дъстъра е работно магаре и се ползва по предназначение извън пътя и по терени, където системите за безопасност само ще ти пречат. не случайно Рено нямат по-добра кола за извън пътя от Дъстър. Тези системи не само пречат в преодоляването на препятствия, но и високото тегло правят колата зле управляема и намаляват офроуд възможностите. Освен всичко и оскъпяват много, което не е добре за една бюджетна марка. За парите си Дъстър е едно от най-добрите предложения на пазара.
  • #5
    Конфуций ( преди 2 години )
    Ако беше предишния Defender (един от последните истински високопроходими автомобили) - тогава Duster нямаше да изглежда толкова равностоен противник.За парите си Duster предлага много неща с изключение на безопасност (ако сравняваме този критерий с подобни модели на Renault). Все пак четири задвижващи колела винаги са по-добре от две
  • #4
    Бау ( преди 2 години )
    Това, като да сравняваш майонеза с " майонеза без яйца".
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Лендровър са паркетници от където и да ги погледнеш
  • #2
    Мистър Уейн ( преди 2 години )
    Ако не по друго, по надеждност.
  • #1
    radoslav ( преди 2 години )
    Глупости
fallback
Последни