fallback

Може ли Dacia Duster да се бори с Land Rover Defender извън пътя?

Резултатите от състезанието между двата всъдехода са изненадващи (ВИДЕО)

Екипът на от YouTube канала-Carwow реши да проверят дали новата Dacia Duster със своя 1,5-литров двигател може да победи скъпия Land Rover Defender с двойно по-голяма агрегат. Двата автомобила се състезаваха на тежък терен, като тестът се състоеше от 6 етапа.

Във Великобритания Dacia Duster със задвижване на всички колела, струва 22 590 лири (26 600 евро) в най-високо си ниво на оборудване. Румънският кросоувър разполага с 1,5-литров дизелов мотор със 110 к.с. и 6-степенна механична скоростна кутия. Максималният въртящ момент е 260 Нм.

Срещу нещо се изправя Land Rover Defender, който може да се похвали с 3,0-литров двигател с 300 к.с. и 650 Нм въртящ момент. Моторът е комбиниран с 8-степенна автоматична скоростна кутия, система за задвижване на четирите колела и два блокажа на диференциала. Британският всъдеход има въздушно окачване и богато оборудване, като струва 4 пъти повече – 84 200 лири (97 800 евро).

На пръв поглед състезанието изглежда напълно безсмислено, тъй като Defender превъзхожда Duster по всички показатели. Във видеото обаче се вижда, че нещата не стоят точно така, като моделът на Dacia издържа с чест всички изпитания и почти не отстъпва на луксозния си противник.

В някои тестове – като маневриране по тясна и неравна горска пътека, например, Duster дори се оказва по-добър. Причината е в по-простата и по-лека конструкция на румънския кросоувър, който в крайна сметка остана само на точка от Defender след преминаване на всички изпитания.

„Като се има предвид огромната разлика в цената, можем да кажем, че Duster е една истинска малка легенда“, коментира и водещият Мат Уотсън, който остана изумен от представянето на румънеца.

fallback
  • #18
    Впечатления ( преди 1 година )
    Моите впечатления от подобен тип автомобили са такива каквито се очакват да бъдат евтини.Окачването работи като ново но се усеща евтино.Управлението не няма директност. Спирачките работят като нови но не са прецизни и силни.Просто евтина кола от която няма как да очакваш перформънс .
  • #17
    japan cars ( преди 1 година )
    Може разбира се да се мери.... като се направи на камък-препятствие...
  • #16
    Да ви кажа ( преди 1 година )
    Г класата е кашон, дъстъра е б0клук, ай чал.
  • #15
    До 7 ( преди 1 година )
    Газко, като цяло съм съгласен с теб, освен последното изречение за Г класата. Да, тя беше добра едно време, когато беше това за което беше направена. Много отдавна е прекалено тежка, скъпа и е за хора с много пари и още повече комплекси. Освен за де правиш на играч с нея за друго не става. Ама само да се правиш...
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    Най дпброто извън пътя е на вериги факт
  • #13
    BENZIN ( преди 1 година )
    Новият Дефендър е нищо друго освен един перфектен семеен автомобил, с който може да отидеш на ски, или риба и да бъдеш спокоен, че няма да закъсаш, освен ако не се счупи.
  • #12
    Хмм! ( преди 1 година )
    С приятел ходехме на риба през стар път са коловози. Аз с Нива от старите, той с Дъстер. Ами познайте кой кого тегли накрая - дъстера, на 15000км,12 счупи полуоска. Толкова за тази "легенда"!
  • #11
    Можее... ( преди 1 година )
    Особено ако т.нар. "тест" е натъкмен от брекзит-шимпанзето Мат и е здраво подплатен с румънски... не леи, а евро.
  • #10
    Ташко Мъдев ( преди 1 година )
    *** все лендроувъри кара,
  • #9
    shevchenko_89 ( преди 1 година )
    Аз се чудя на вас. Осъзнавате ли че света полидя. Кола за 100к евро и кола за 26к накрая по пресечен терен имат почти сходни резултати???? Това ако не е срам за Роувър нз. Отделно, Дачия не е лукс и премиум. Не претендира за това. Но е най-доброто съотношение цена/качество. Относно системите и безопасността. Основните системи ги има Дачия в своята топ версия. Говорим за базовите изисквания за безопасност. И основната система е ЧОВЕКА. И да караш за 100к като си *** нищо ме те спасява.
fallback
Последни