IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Автомобили, от които собствениците се отказват още на първата година

Високите разходи за притежание, както и проблеми с надеждността, са основните причини за раздялата

Раздялата с нов автомобил е трудно решение, но не и в случаите, когато той не отговаря на очакванията. Причините най-често са разочарование от високите разходи и проблеми с надеждността, като те могат да накарат собственика да продаде покупката си още през първата година. Затова е любопитно да се види кои са моделите, които най-често сменят притежателя, докато са сравнително нови. 

В случая подборката е на експертите от iSeeCars, като в тази десетка са включени модели, предлагани на европейския пазар. Всеки един от тях, по една или друга причина, е разочаровал собственика си и той се разделя с него още през първите 12 месеца след придобавено му.

Автомобилите, от които се отказват още в първата година (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #42
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Bbn ( преди 9 месеца )
    Немските коли вече не са качествени
  • #41
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Manolo ( преди 9 месеца )
    Да не забравяме че сега мерцедеса вече го правят с Рено двигател ..ползват ги една година и затова ги продават..Ако всичко е оригинално мисля че няма да го изхвърли защото немеца си държи на марката която е правена в неговата страна..Както знаем там всички са Националисти
  • #40
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Веселяк ( преди 9 месеца )
    Нормално, това са все скъпи и луксозни автомобили. Защо ли няма в класацията Опел, Пежо, Тойота и т.н.? Ами собствениците на тези марки не могат да си позволят да карат нова кола всяка година.
  • #39
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Германците се изложи ( преди 9 месеца )
    BMW постоянно вдигат разходите за подръжка. Имам X3 2014год. Без ремонти, само за подръжка - 5000лв смяна на вериги (задължителна след 200-250хил.), 1800лв смяна на масло автоматик, 1200лв смяна на акумулатор с оригинален.. смяна на масло и филтри 650лв в сервиз на BMW. Колата е на 246 000 без никакви ремонти и повреди. Като изключим смяна на компресор на климатика но беше гаранционно, иначе е 3500лв.
  • #38
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    дачия , лада ! това са колите , вземеш ли я вечно е твоя !
  • #37
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Dimitri ( преди 1 година )
    Карам C300 4 matic, 2016 и в сравнение с предишните Мерцедеси които съм карал ( изключение правят тези до 2000 година) този автомобил не ми създава главоболия. Не е от високия клас коли но върши работа, икономичен е, добре вози.Удобна и широка кола като се има предвид че е С клас. На външен вид е супер. Нямам забележки.
  • #36
    9 rate up comment 0 rate down comment
    КОЛЧЕВ ( преди 1 година )
    31 ви е абсолютно прав.Не е до подръжка,просто са големи бангий.Тесни,друсливи и ненадеждни.
  • #35
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Тези коли не са най предпочитани за работещия и обикновен българин.
  • #34
    10 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 1 година )
    Между другото, това не са луксозни автомобили за западните стандарти, а по-скоро алтернативи на ФВ и Форд. Някой си е повярвал, че вместо Форд може да пробва Мерцедес и БМВ, но бързо е разбрал, че разликата е главно в цента :)
  • #33
    4 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 1 година )
    Добре. А от кой стар автомобил се отказва най-често българина и защо западняците не се сещат да сложат газова като ***?