IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Автомобили, от които собствениците се отказват още на първата година

Високите разходи за притежание, както и проблеми с надеждността, са основните причини за раздялата

Раздялата с нов автомобил е трудно решение, но не и в случаите, когато той не отговаря на очакванията. Причините най-често са разочарование от високите разходи и проблеми с надеждността, като те могат да накарат собственика да продаде покупката си още през първата година. Затова е любопитно да се види кои са моделите, които най-често сменят притежателя, докато са сравнително нови. 

В случая подборката е на експертите от iSeeCars, като в тази десетка са включени модели, предлагани на европейския пазар. Всеки един от тях, по една или друга причина, е разочаровал собственика си и той се разделя с него още през първите 12 месеца след придобавено му.

Автомобилите, от които се отказват още в първата година (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #27
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Imam q sahtata BOKLYK
  • #26
    9 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Естествено че всеки иска да кара хубава кола, обаче найстина Ц-класата си е почти като С-ка, отиваш масла филтри 800лв. И като си си за обикновенна кола продава и взимаш нещо хонда, рено, тойота, смяна на масла 200лв. После започваш да обясняваш как Мерцедес не е това което било а хондата е супер. А цялата работа е че няма как с 2.50лв в джоба да караш мечок. В САЩ като ходих и японски карат само в бедните квартали, в богатите където са адвокати, доктори и т.н карат Мерцедес, Порше и т.н.
  • #25
    10 rate up comment 4 rate down comment
    333 ( преди 3 месеца )
    C класата и тройката се купуват основно от фирми на запад. Като гледам и немалко от другите в списъка са такива. Това са коли на оперативен лизинг, които лизингодателя продава на вторичния пазар при достигане на определени километри, за да не им падне остатъчната стойност рязко.
  • #24
    28 rate up comment 1 rate down comment
    Бат Рамбо ( преди 3 месеца )
    Общият извод е, че едно 10% от купувачите на премиум сегмента са надценили финасовите си възможности, дори при най-евтините модели на тези производители.
  • #23
    9 rate up comment 2 rate down comment
    шекерлъци ( преди 3 месеца )
    демек който кара неудачията на рено си я стиска, пък продава Мерцедеси, БМВ-та и Ягуари на по 1 година...ахахахахаха
  • #22
    15 rate up comment 2 rate down comment
    пепи ( преди 3 месеца )
    Премиум и луксозни автомобили - БМВ трета серия и ц класа . Откога ниския клас стана висок .
  • #21
    14 rate up comment 39 rate down comment
    Fury ( преди 3 месеца )
    Глупости на търкалца! Това са най-желаните и привлекателни автомобили в света! Икони!!!
  • #20
    30 rate up comment 9 rate down comment
    Цензора ( преди 3 месеца )
    Защо пропуснахме любимия фолксвагенБратовчеда си го купи новия тигуан в англия за 1 година 5 пъти в сервиза и го върна сега си взе лексус Nx
  • #19
    31 rate up comment 10 rate down comment
    Гост ( преди 3 месеца )
    Защо са пропуснали Тесла?Който си купи не повтаря.
  • #18
    10 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Пълни глупости