IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Цифровите номера - капан за балъци или нова ера в регистрациите на коли

Тези табели предлагат по-големи възможности за персонализиране, но са и по-скъпи

След Калифорния през 2018 г. и Аризона през 2019 г., Мичиган е третият щат, който дава право да монтирате на автомобила си т.нар. цифрови регистрационни номера. Калифорнийска компания, наречена Reviver , изработва новите джаджи, като те са различни за трите щата. Интересното е, че явлението явно се разраства бързо, защото от фирмата заявяват, че още 10 щата са в процес на одобряване на въпросните електронни табели.


цифрови номера


Какви са ползите?

Ще започнем с това, което се твърди, че е в полза на цифровата табела. Първо, лесно персонализиране. Освен това табелата може да се превключва между светъл и тъмен режим, а в долната част на правоъгълника има място за персонализирано банерно съобщение. Освен това подновяването на регистрацията може да се извърши чрез приложението Reviver. 

Освен регистрационен номер, табелата може да показва съобщения за обществена безопасност. Не на последно място е способността за проследяване -  RPlate Pro съдържа GPS и телематични транспондери, така че може да локализира превозно средство - изгубено на паркинг или откраднато, например. Тъй като Pro версията е пригодена за автопаркове, нейният телематичен транспондер може също да отчита неща като пробег.

Има и негативи

Цената за всичко това обаче е скъпа. И двете табели изискват абонаментни планове, които са много по-скъпи от получаването на нови нови номера на парче алуминий. Абонатите могат да получат RPlate, захранван от батерии, за $215,40 на година, за $861,60 за четири години или за $19,95 на месец. 

По-усъвършенстваната RPlate Pro е свързан към автомобила, така че след като се платят $150 за професионална инсталация, абонатът се плаща $275,40 годишно или $1101,60 за четири години. Абонатите също трябва да знаят, че тези цени могат да се променят. Когато Car and Driver писаха за първи път по темата през 2020 г. , един план за пет години на RPlate и неговата петгодишна сменяема батерия струваха $861,60.

В същия разговор преди две години съоснователят Невил Бостън каза: „Вие притежавате табелата, но съобщението и номерът на табелата са собственост на държавата. Не мислете за това като за цифров дисплей, а за в инструмент за съответствие." Говорейки за това, ако табела Reviver не бъде подновена навреме, табелата показва съобщението „НЕВАЛИДЕН“, докато собственикът на превозното средство не си плати отново. И освен това не са защитени от удар, а такива - по бронята са едни от най-често срещаните. Като се счупи - от компанията ви продават нов.

0 от 500
  • #3
    16 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Като изключим поредното неграмотно написано произведение, то се чудя що за шаран трябва да си, че да си вземеш прескъпо проследяващо устройство, което дори не е твое, а на държавата и трябва абонамент да му плащаш. Такова нещо за неособено умни хора само в Кравария може да се направи и продава.
  • #2
    28 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Тази страница е свърталище на гладкомозъчни пишман джорналисти, които са изхвърлени от училище в първи клас и от тогава се чудят къде да се заврат.
  • #1
    37 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Румене, научи се: цените не са скъпи. Цените са високи или ниски. Стоките са скъпи или евтини.