fallback

Mazda ще краде клиенти на BMW и Mercedes с нова... боя

Разработката на японската компания ще дебютира при кросоувъра CX-60

Стремежът на Mazda да бъде взета сериозно на пазара на премиум-автомобили набира скорост с представянето на CX-60 и предстоящите премиери на SUV-моделите CX-70 и CX-90. В компанията са убедени, че първокласните превозни средства заслужават първокласни бои и затова полагат сериозни усилия в тази посока. 

Японският представител представи нов цвят, наречен Rhodium White Premium. Тази боя е третата, създадена чрез процеса „Takuminuri”, като другите са Soul Red Metallic и Machine Grey Premium. Подобно на тези бои, Rhodium White Premium също се състои от три отделни слоя, като се започне с цветен - в този случай бял, в долната част, което според Mazda осигурява копринено гладко, фино-зърнесто бяло.

От компанията обясняват, че при белите автомобили слоят боя обикновено е по-дебел в сравнение с оставалите цветове, за да не прозира. В този случай обаче новият пигмент, разработен от Mazda, позволява да намали дебелината на цветния слой с 30% в сравнение с цвета Snowflake White Pearl, използван досега от японския производител.

Новият основен цветен слой е покрит с ултра-тънки алуминиеви люспи с висока яркост, които отразяват светлината и изглаждат дизайнерските характеристики на автомобила. В Mazda са успели намалят количеството използван материал, като дебелината на отразяващия слой е едва 0,5 микрона или около 7% от тази на обичайната боя.

Последният щрих от процеса е нанасяне на лъскав горен слой от прозрачен лак. От Mazda посочват, че новата луксозна боя Rhodium White Premium ще бъде запазена за новите модели на компанията и ще се предлага още през това лято за дебютиращия на европейския пазар нов кросоувър CX-60.

Снимки: Mazda

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Като бивш собственик на CX-5 обърнах специално внимание на този модел на автосалона. Модел, който трябва да е "премиум". Няма такава смешка. Още от вратата се чувства, че е евтиния. Тънка, лека, без шумоизолация, с кофти панти и шляпа като опашка на риба на сухо, когато се затваря. Вътре материалите са меки, но евтини и недобре напаснати. Бутоните са евтини като на останалите Мазди. За място и багажник няма да говорим - ясно, че тази платформа е по-зле. Задвижването, сигурен съм, ще е зле.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    "В Mazda са успели намалят количеството използван материал, като дебелината на отразяващия слой е едва 0,5 микрона или около 7% от тази на обичайната боя." - това изречение казва всичко. И досега боята им беше неприемливо тънка и мека. Върти го, сучи го - японеца си е японец.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Заглавието звучи като виц. Трабант ще крадът клиенти от Волга с 3 см. по-дълга антена за радиото.
  • #2
    Пропов ( преди 1 година )
    Всъщност аз като фен на БМВ приемам Мазда като единствена алтернатива. Говоря за усещане от колата, внимание към детайла и материалите, игориране на масовите псевдо еко и евтинджос решения. Абе коли правени с любов и разбиране към клиентите. Не за да са евтини, а да носят удоволствие.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Cx 60 е изключително тясна, въпреки не малките си габарити. 50 тката вътре се усеща по-просторна, въпреки че е доста по-малко междуосието и.
fallback
Последни