fallback

Mazda ще краде клиенти на BMW и Mercedes с нова... боя

Разработката на японската компания ще дебютира при кросоувъра CX-60

Стремежът на Mazda да бъде взета сериозно на пазара на премиум-автомобили набира скорост с представянето на CX-60 и предстоящите премиери на SUV-моделите CX-70 и CX-90. В компанията са убедени, че първокласните превозни средства заслужават първокласни бои и затова полагат сериозни усилия в тази посока. 

Японският представител представи нов цвят, наречен Rhodium White Premium. Тази боя е третата, създадена чрез процеса „Takuminuri”, като другите са Soul Red Metallic и Machine Grey Premium. Подобно на тези бои, Rhodium White Premium също се състои от три отделни слоя, като се започне с цветен - в този случай бял, в долната част, което според Mazda осигурява копринено гладко, фино-зърнесто бяло.

От компанията обясняват, че при белите автомобили слоят боя обикновено е по-дебел в сравнение с оставалите цветове, за да не прозира. В този случай обаче новият пигмент, разработен от Mazda, позволява да намали дебелината на цветния слой с 30% в сравнение с цвета Snowflake White Pearl, използван досега от японския производител.

Новият основен цветен слой е покрит с ултра-тънки алуминиеви люспи с висока яркост, които отразяват светлината и изглаждат дизайнерските характеристики на автомобила. В Mazda са успели намалят количеството използван материал, като дебелината на отразяващия слой е едва 0,5 микрона или около 7% от тази на обичайната боя.

Последният щрих от процеса е нанасяне на лъскав горен слой от прозрачен лак. От Mazda посочват, че новата луксозна боя Rhodium White Premium ще бъде запазена за новите модели на компанията и ще се предлага още през това лято за дебютиращия на европейския пазар нов кросоувър CX-60.

Снимки: Mazda

fallback
  • #15
    Дедов Янко ( преди 2 години )
    До #5 забрави ти колко години им падаше покритието по дръжките и бутоните на "съвършвните" беемвета....аа, така правеха и аудитата и Vw тата. Бухалите не можеха да излязат от сервизите заради софтуерни проблеми, а поради "съвършенството" на марката дори фаровете помътняваха като на евтина Киа таксе. За място в багажника дори 5ца бе може да се сравнява с това на СХ-5, джипа е супер, а ти си купи една Х5 ца новичка на цена на апартамент в Лозенец и я товари с торби цимент.
  • #14
    Дедов Янко ( преди 2 години )
    До #9 с ръка на сърце дай 50% повече пари за немско съвършенство и карай със здраве...аа, забравих- нямаш 100 бона за къса 3ка, еее, тогава 5К за Е46 на 20 год, вече си беемвист!
  • #13
    Име ( преди 2 години )
    Ми зле са забиват и самият интерфейс е доста сбъркан.
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    #7, колко да са зле немците в инфотейнмънта, като БМВ десетилетия вече са лидери по функционалност, скорост и потребителско изживяване, а Мерцедес и Ауди не изостават много от тях? Единствено Тесла успя да ги изпревари, но ти, сигурен съм, си лапач на малки жълти сушинца, нали? Ако не е жълто, е скапано, а?
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Е то така няма да има боя по колата!? Едно-две полирания и оставаш по ламарина :D
  • #10
    Ха ха ( преди 2 години )
    Само за глупаците немските нужници са премиум!
  • #9
    Ценител ( преди 2 години )
    гледах ги маздичките на автосалона в София преди няколко дни и мога да ви кажа с ръка на сърцето, че нямат никакъв шанс да откраднат каквото и да е от БМВ. Продължават да са за хора от средната класа, които са прекалено практични и обикновени, но се заблуждават, че се отъркват в лукса
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Карам БМВ без инфотеймънт и мога да ти кажа, че не ми е проблем.
  • #7
    Име ( преди 2 години )
    Немците в материалите традиционно са добре но инфонтеймът системите им софтуерно и хардуердно са бая зле. иначе марки като Джаг и волво не отсъпват като материали на немските при волво проблема е че отзад е тясно и са ниски.
  • #6
    До #2 ( преди 2 години )
    Пропов - едно е да си фен на БМВ, друго е да караш БМВ! Та затова мазната ти се струва като "алтернатива" ...
fallback
Последни