За много автомобили се предполага, че имат огромния шанс да се превърнат в хит на пазара, но това не се случва по една или друга причина. Понякога проблемът е в дизайна, а друг път в цената. Случва се и това да се дължи и на комбинация от най-различни фактори, които никой не е успял да предвиди.
Британското издание Autocar събра на едно място 15 модела, които се появиха на пазара с огромни очаквания, но не ги оправдаха. Повечето от тях трудно могат да бъдат наречени „провали“, но те така и не се справиха със задачата си, въпреки че разполагаха с нужните качества.
Модели, които не оправдаха очакванията (ГАЛЕРИЯ):
DS е сравнително нова първокласна марка, лансирана от френската Citroën през 2009 г. А DS 5 е красива, но проблемна кола, която не се продава така, както се очакваше. Когато се появи под марката Citroën, DS 5 изглеждаше така, сякаш може да изкуши клиентите на BMW.
Колата предлагаше и пищен интериор, но и тук нещата се объркаха. Шефовете на Citroen бяха поискали суперспортно окачване и го получиха. То обаче явно не беше подходящо за този автомобил.