IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

1200 робота произвеждат BMW M3 Touring

На корпуса на спортното комби са правят 6000 точкови заварки (ВИДЕО)

Германският производител BMW все още не е представил M3 Touring, като премиерата е насрочена за по-късно тази година, но подготовката за производство на модела върви с пълна пара. Новото BMW M3 Wagon (G81) трябва да съчетае производителността на M3 с практичността на комби и така да бъде създаден най-добрия семеен автомобил на света.


BMW M3 Touring


За да подгрее интереса към модела, BMW публикува видео, в което показа как е създадено и как ще се произвежда комбито M3. Това е първият автомобил от род в историята на баварската марка и затова към него се подхожда с още по-голямо внимание към всеки един детайл. За това се грижат 1200 робота и екип от опитни специалисти.

От компанията посочват, че комбито е идеалното предложение за клиенти, които искат производителен SUV, но същевременно държат особено на ниския център на тежестта. Спортното подразделение на компанията гарантира, че BMW M3 Touring (G81) е истински M-продукт и това се вижда във видеото.



Каросерията в бял цвят е конструирана от цял флот от прецизни роботи, които се справят с всички критични заварки (общият брой е около 6000), необходими за изграждането на стабилно и твърдо тяло. Той трябва да отговаря на емблемата BMW M, която получава комбито. След това роботите за контрол на качеството проверяват работата на своите „събратя” нагоре по веригата, за да се уверят, че всяка отделна заварка е завършена правилно.

След това каросерията преминава в цеха за боядисване, за да получи превъзходно като качество и вид покритие. Във видеото може да видите M3 Tourings боядисани в радикални цветове, които включват лилав и зелен цвят (лайм). Продуктовият процес продължава, докато комбито G81 преминава през няколко производствени станции, които съчетават прецизността на роботите с опита на служителите на завода. А крайният продукт е комби-автомобил, достоен за името BMW M3.

Снимка и видео: BMW

0 от 500
  • #5
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 2 години )
    Кой ти говори за миксери?Точно за автомобили с ДВГ тази технология за отливане на шасито, а не за заваряването му от стотици ламарини, които преди това трябва да бъдат огънати в подходяща форма, а след това боядисани, ще е много по-ефективно и ще ги направи по-здрави ще се произвеждат по-евтино и ще са по-дълготрайни. Само че останалите все още не са усвоили технологията, която до скоро приемаха за невъзможна. Това ще промени автомобилната промишленост, а не само електромобилната.
  • #4
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    ***, трай там с миксерите. Тук става дума за истински автомобили. ;)
  • #3
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Ше изчезнете завинаги, швабски карбонови спойлерчета и щуротийки. Тея 1200 робота дето се занимават с тези БМВта си е чисто разхищение на ресурс и енергия. Германското автомобилостроене на концептуално ниво е в 90те.
  • #2
    4 rate up comment 4 rate down comment
    плюс минус ( преди 2 години )
    Хубаво сте ми наслагали минусите, но поне някой от вас да се беше аргументирал с коя част от изказването ми не е съгласен? Отливането на шасито от две алуминиеви части е много по-бърз процес, който на всичко отгоре осигурява много по-голяма точност на детайлите и по-голяма здравина на конструкцията. Да не говорим че алуминия е корозионно устойчив и купето става почти вечно, а след това материалът се претопява и се отлива ново шаси.
  • #1
    6 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Ето това е закостеняла компания, която се хвали с изостаналостта си и не се усеща, че се излага. Тези стотици роботи, които работят неуморно десетина часа само за да заварят шасито на автомобила, а след това да проверят заварките, а после да ги боядисат и да се надяват, че няма да изгният през следващите години, ако бъде нарушено покритието.Tesla произвежда шасито само на две машини за отливане, които изкарват по едно готово алуминиево шаси на минута без нужда от боядисване.