fallback

Три корави офроудъра на цената на малолитражка Dacia

Тези машини са не само проходими, но и доста надеждни - стига да внимавате за няколко неща

В България офроуд автомобилите винаги са били на почит. Но в наши дни да си намериш сносен такъв е проблем. От една страна, заради затягащите се еконорми на ЕС много от истинските всъдеходи изчезнаха, а други просто вече не се предлагат в Европа. От друга, при малкото оцелели корави офроудъри на пазара цените достигат смайващи стойности. Какъв е изходът от тази патова ситуация? За много хора той е да се насочат към вторичния пазар, включително към внос от Америка и Близкия изток (които остават извън обхвата на емисионните стандарти). И като все пак търсят автомобил от не чак толкова далечното минало, който да има ресурс за още няколко относително безгрижни години. Ето три такива модела, които могат да се купят на цената на нова малолитражка от Dacia, или дори по-евтино.           Три яки всъдехода на цената на малка Dacia (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #14
    Тео ( преди 2 години )
    Honda crv и rav 4-ката са си ПАРКЕТНИ джипки.
  • #13
    Бай Брадър ( преди 2 години )
    Защо нищо не се споменава за HONDA C-RV или TOYOTA RAV 4.Те не са ли корави?
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    9-ти, къф е тоя разход ве човек? Има 2 варианта да го имаш. 1. Имал си някакъв проблем с колата, за да харчи толкова. Като собственик би трябвало да го знаеш и да го отстраниш проблема, а не да продаваш колата, ако си я продал зарад8 разхода, както излиза. 2. Никога не си притежавал тази кола и въпросният разход е плод на болната ти фантазия. Това за мен е най-вероятния вариант. Има и трети вариант и той е да си дал ср.разход с офроуд. Това обаче е некоректно. Тогава може и 30100 да ти харчи.
  • #11
    До 9 ( преди 2 години )
    Pajero 3.2 не би трябвало да гори толкова много ако говорим за каране по асфалт. Има 3 варианта. Твоя е имал проблем. Карал си го с калпава нафта. Или просто си го настъпвал яко. Офроуд на 4х4 е вече всичко е възможно :))При нормално спокойно каране по афлат този модел гори около 10 на сто. Градско ако много го ръчкаш може да отиде към 12-13л. Той дори е малко по икономичен от старите модели с 2.5 и 2.8 понеже те са са механични дюзи и ГНП.
  • #10
    penetrator ( преди 2 години )
    Барутници.
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Може да имат разход 10\100 на асфалт, но малко да ги вкараш по предназначение и филмът е друг. Градско също +50%. За човек свикнал на разход 4-5 или 8-9на газ, това може да му дойде в повече
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    7-ми от тези няма двигател който да има такъв разход. Няма и с разход 20/100 дори, който и заводски мотор да им сложиш. От трите машини единствено Нисана не е толкова здрав и проходим. Не случайно цената му е ниска. Той харчи и най-малко. С мотора 2.5 разхода е 7-8/100 средно, а на дълго пада до 6.5/100 при скорост до 100 км/ч. Тойотата от 3-те е най-коравата машина. За съжаление държи висока цена, но ако ще е кола на старо бих предпочел от тази марка.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Някои от тези ако е от американските недоразумения с огромен двигател може да възнагради собственика си с разход 30/100.
  • #6
    До 5 ( преди 2 години )
    Абе зависи какво разбираш под "много заможни хора". Принципно за повечето хора джипът е втора или трета кола и в никакъв случай не се кара всеки ден. Няма проблем да си вземеш и по стар джип за по малко пари и да си го поддържаш. Те джиповете по принцип са много по здрави от обикновените коли и няма значение на колко години е. Стига да е поддържан добре. Ползва се само по предназначение основно в свободното време и зимата когато има много сняг. За всеки ден си вземаш малка и икономична кола.
  • #5
    Нене ( преди 2 години )
    С цени на горивата отиващи в небето, вече само много заможни хора ще може да карат джипове и харчещи коли. А тея кръшове са точно такива.
fallback
Последни