Светът, включително автомобилният, се променя бързо - последните тенденции са забравени, а мястото им заемат напълно различни превозни средства. Сега ще стане дума за модели, които станаха „Автомобили на годината“ и се продаваха в милионни тиражи. Те обаче станаха жертви на тоталната електрификация и на увеличеното търсене на кросоувъри. Някои от тези много популярни автомобили вече са извън играта, а други съвсем скоро ще ги последват.
Автомобилите, които си тръгват завинаги (ГАЛЕРИЯ):
Компактни Mercedes-Benz
Германската компания възнамерява да се насочи усилията си към по-скъпи модели с високи маржове, като се отърве от най-достъпните автомобили. Производителят разделя своите коли на три групи. Входното ниво Entry Luxury включва A-Class, B-Class и техните производни. Средният Core Luxury включва C-Class, E-Class, както и EQC и EQE, а в най-високия - Top-End Luxury, попадат S-Class , G-Class, GLS, AMG и Maybach.
Германската компания възнамерява да се насочи усилията си към по-скъпи модели с високи маржове, като се отърве от най-достъпните автомобили. Производителят разделя своите коли на три групи. Входното ниво Entry Luxury включва A-Class, B-Class и техните производни. Средният Core Luxury включва C-Class, E-Class, както и EQC и EQE, а в най-високия - Top-End Luxury, попадат S-Class , G-Class, GLS, AMG и Maybach.


0