Светът, включително автомобилният, се променя бързо - последните тенденции са забравени, а мястото им заемат напълно различни превозни средства. Сега ще стане дума за модели, които станаха „Автомобили на годината“ и се продаваха в милионни тиражи. Те обаче станаха жертви на тоталната електрификация и на увеличеното търсене на кросоувъри. Някои от тези много популярни автомобили вече са извън играта, а други съвсем скоро ще ги последват.
Автомобилите, които си тръгват завинаги (ГАЛЕРИЯ):
Lexus CT
Японската компанията ще се откаже от хибрида, който се появи преди 12 години и се оказа най-компактният модел на марката. Оттогава хечбекът е актуализиран два пъти - през 2013 и 2017 г., но сега се предлага само в Япония. Той използва хибридния агрегат със 136 к.с. от трето поколение на Toyota Prius, който се състои от 1,8-литров атмосферен двигател и електрически мотор. Моделът се предлагаше на 65 пазара по цял свят, като от 2010 г. досега от него са продадени 380 000 бройки.
Японската компанията ще се откаже от хибрида, който се появи преди 12 години и се оказа най-компактният модел на марката. Оттогава хечбекът е актуализиран два пъти - през 2013 и 2017 г., но сега се предлага само в Япония. Той използва хибридния агрегат със 136 к.с. от трето поколение на Toyota Prius, който се състои от 1,8-литров атмосферен двигател и електрически мотор. Моделът се предлагаше на 65 пазара по цял свят, като от 2010 г. досега от него са продадени 380 000 бройки.


0